岩岩放工了v_v;.
haha-0- 今日第2日返工.
幾好玩-3-.
但有dd辛苦-,-
不過返工就一定辛苦架喇o_o xd.
返左2日終於有得放喇. 放3日
星期6 日 朝早要返/v\
聽日終於可以休息下v3v;.
今日仲比左個名既牌我; o_o 叫SKY 0.0 ha;
狂比人叫SKY SKY SKY SKY 做d咩o_o 有dd唔慣
呢2日 搞到 上唔到msn-0-要好夜先上到;
傾唔到msn ; haha-0-
趁12點前打左先-0- haha.
今日真系累死-__-
今日系第1日開工xd.
去m記做-3-
今日放左學之後即刻飛返屋企
準備落去返工v_v.
去到之後-0- 要填返d野
7點開始做lu-0-
今日學炸野o_o
我睇左1次後 識晒.
跟住全部都系我炸o_o
覺得自己好勁A_A xdd.
但真系很累-___-.
原來 系入面做要好多規矩-3-
好似炸野果陣要帶手套啦-0- 炸完就要dum 再炸再帶 炸完再dum haha.
覺得幾好玩o_o.
聽日都要返-3-.
無得同某某傾計o_o
很不開心q_q haha.
你知我話你架可A_A?
訓了-_-8888888888888
某人叫我打.
我先打架咋o_o haha;.
今日訓到12起左身喇-_- 算早
因為要睇m記d野-3-
2:30PM要去M記考試(:
到左2:30pm lu 去到坐左成個鍾先開始做-_-;
果陣我家姐休息緊a_a系我隔黎( 佢都系果間m記做得).
佢提我水-.- 點知比經理見到. 鬧左佢1鑊. 笑死我v0v
第1次得65分-_-唔合格 第2次終於合格喇.
請左我-3-.
聽日就返得工lu-0-
我要努力搵錢A_A. haha;
對唔住;!
唉-_- 今日返到學校
頭髮已經夠短.
點知張sir 朝早就系到check頭髮.
好多人唔符合規格.
要出去比佢剪l0-.-
到左最後都無叫到我. 我念住好開心喇
唔洗出去比佢剪-_-
點知最後佢話: 系wo 仲有xxx未檢查. -_-真系s0 pk..
之後我就比佢剪短左的水同前面喇.
而加真系超柒-_- 前面平晒. 成個kai子甘
仲有sky嬲左我v_v 希望你可以搵返我啦xd