| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
退咗排球第三個星期四*  |
分類: 一個人 |
今日又到咗排球練習o既日子啦~~
今日掛住睇炳sir Show Time ...(野炊"煮鎹")
無去玩翻兩下``好吾抵``
試食果時仲落雨tim~~ = ="
炳SIR吾理D生活架橕着住 條_XXLo既圍裙做[逃兵] !!!
最搞笑都係好耐無見o既太爺,阿爸 ,底褲吳煒南...>他的-李小龍-版"乒乓球"
打到2Ao既 陳夢遺~!~!~!
不枉我同莫Y@n做啦啦隊~~
跟住去M記買狗粮比戚Wing*``-同膠李膠景膠俊去買```
笑到我> 肚通-碌地-安息~*
名句 :I don't like her! Do her, befor kill her " >o<
|
| 發表時間:2008-12-04 10:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|