今天對我來說是一個令我極度緊張的一天,如果錯失了這次的機會,那就後悔莫及。
今天是數學資優生對甄選測試,一生人機會只得一次,絕對不能錯過,我要努力,祈求可以成功 =)
成績快報.... 差到不行XD,真係難到呀媽都唔認得,得幾題識做sosad,所以呢,就算@@
唔得唔緊要,係學校得就夠XD