*(((..今朝,,十一點起身..!! ==''
``我訓係張床到..對住牙媽背金句!!卡卡''
``食早餐..乖乖''..
``開電腦..Chat''
''豬頭坤巧煩啊!!!慳Dd..啦,,大佬??!!
''咪又係咁鬼..矮!!!
佢仲以為自己巧高咁!!Cheap贒cheap..!!><''
''咁我咪鎖左佢囉!!!咁鬼煩架佢!!!
食..
..啦佢!!!
''跟住,,同楊楊..&..婷!!,,Chat....
''..佢地比豬頭坤正常..1000000000000..倍啊!!!卡''
``跟住,,上..Diary,,XP..!!,,整日記....整到傻傻地''
,,整左好鬼耐喔!!!
``噢''!!..慘慘,,悶左成個晏就..!!,,唔想溫書啊!!!==''
''..溫書巧悶..&..慘啊.....><''
``下就,,電腦..Chat!!..電聯....
''..成個下就..係電腦到,,狂播「側田」ge..「好人」!!!巧巧聽喔!!!><''
``夜晚,,落去「友田」食飯....
正!!!>3<''..
''..番左屋企..!!電腦..Chat....
'',,跟住..難得一次ge..溫書,,!!!卡,,'' ==''
***點知!!..溫溫下書!!!發現..!!!
``我溫錯書啊!!!><''
''..原來我一直溫左「上學期,,期考」ge..範圍啊!!!
''..我睇錯左通告啊!!!
激氣!!!><''
'',,原來我一直唔見左張「下學期,,期考」ge..範圍啊!!!激死我啦!!!
''!!超!大不了我溫過囉!!!
``跟住,,我咪係Msn,,問Crystal..&..牙思..
''問佢地兩個大恩人拎番今次考試ge.. 真正範圍囉!!!
''..唔該晒..Crystal,,&,,牙思!!!!萬分感謝!!!
''..唉!!!原來我一直溫錯左!!!無奈爆''!!
``亂咁溫一通之後,,又再係電腦..Chat..啦!!!卡''
''..Chat,,左一陣,,!!..到十一點幾..就熄電腦,,!!..我要訓啦!!
``因為聽日我要去「牙科保健」啊..!!!
''..聽朝七點幾就要起身啦!!!痴線,,!!..==''
''..所以,,早訓早著lu....''
``早頭啦..!!,,><''..各位!!''
*大家要努力啊!!!就黎考試啦..!!
**希望大家係小學裡面,,最後ge..呢一次考試....''
``刀會考到巧巧ge..成績啦!!!
〃``加油啊!!!各位!!!,,