| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 26 日 星期三 ^_^  |
| 2009-08-26 |
分類: 未分類 |
講番8月24日先
個日約左sii&月去唱k
9:45係上水4號月台等
其實4號月台對我黎講幾遠下
因為我係fanling搭去上水,再去另一邊月台
搞到我頭都暈埋...
好彩預早左出發,冇遲到
上次約左sii去沙田,佢到最後一秒先到...
罵左佢,佢今次好似早左2分鐘
原來罵佢係有用既...
我地去到旺角neway過左10:30少少
不過都ok既
月出示學生證,$39-42
我地入到間房,點知部電視轉左台 = ='
睇波...,搞到o晒
叫出邊d服務員搞,但又搞唔到
最後換到間房
間房好似好大,紅色架張sofa
我諗唔係3-4人既房囉
揀歌啦咁,佢地唱開英文歌
但係搵唔到好多識既...
於是就唔再執著唱英文歌
揀左中文歌唱,初頭揀既我都唔係好識唱
後尾我揀左d我識既歌
我發現我呢一凍就唱唔到歌...
我終於明白點解我考music個陣,唱得唔好
係屋企冇咁凍,唱出黎個效果好好多
我地唱 my cookie can,一人唱一句
次次到我都唱唔出...唔知點解
但係我自己單獨唱個d我又唱得出
我好中意京都之雪,好好聽
佢地唔識唱,得我自己一個唱
最好笑就係唱 還是好朋友 個陣
係梁靜茹同古巨基唱,佢地又唔識唱
我自己一個唱晒兩部
其實唔係好難,因為我係屋企都係咁
之後叫lunch
sii &月叫左面食,我食飯
我叫個平d既 = =
都ok好食既,食足幾粒鐘
最後唱左hotcha d歌
我就除左 party girl 同咖啡或茶唔識唱之外,其他都識
月唔識 煙花際,但我地都照唱
sii 唔識 唯一的你,但都逼到佢唱
我做 R,SII做W ,月做C
好好玩呀
最後我玩左$39,佢地$42
之後去左新世紀影貼紙相
影左$40,我覺得ok既,影出黎個效果
唔太差,不過下年如果有錢,就影$60個隻啦
4點半,sii話要走
我借佢部電話打比賣家
佢話 點點綠 等,但係好似唔多覺眼有
原來係地鐵既旺角= ='
最後約左4:45分係九龍塘有3部電腦個道等
強逼sii要等埋先準走,佢死死地氣等
好快交易完,$500一部 phone
唔係iphone,係phone
因為只係仿製only
冇apple商標,本身寫iphone既位寫左phone
部野算令,唔錯
我地搭火車番去個陣一路玩緊
由於係假iphone,冇說明書
木身有得轉開機聲,都變左冇得
開機超大聲,好驚
下次再詳細講下部野有幾假
^_^
好長,唔知有幾多隻字呢
|
| 發表時間:2009-08-26 10:34 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 23 日 星期日 ^_^  |
2009-08-23  |
分類: 未分類 |
今次表演都算順利,不過我覺得好細聲
可能係禮堂大d掛
我見到我細佬係台下...
佢個班主任姓廖,唔識佢,教eng 同IS
仲見到winnie, 子菜, 鎂怡姐...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
究竟聽日出唔出去架
快d答我啦,2個人我要答覆架,唔該啦下
快d on呀...on 呀
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
原來你去左街,真係...
我bid左部apple iphone $500
我有d驚...
不過實在太平啦,有d驚易壞
希望聽日交收順利啦 |
| 發表時間:2009-08-23 03:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 22 日 星期六 ^_^  |
2009-08-22  |
分類: 未分類 |
聽日係迎新日囉,番去排左咁耐,唔好衰呀
唔想出醜呀,好魚皮架
比我細佬見到實笑死~
佢1A,唔知邊個做佢班主任,搵個惡d ^_-
一陣間練琴,加油
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
星期一,快d啦 |
| 發表時間:2009-08-22 04:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 18 | »
|