無聊 i"Ng"
nwy95
暱稱: 小欣BB
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2009-12-27
2009-12-12
2009-11-29
2009-11-20
2009-11-24
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
-♥ JeA™ (JeA1029)
玲玲
廖long long
Tracy姐
ABC
Snowman
Winnie
- __ 呀魚♥ ||] (YAKO1003)
小新新
月月
子菜
在中 =] (zaizong057)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 60
今日人氣: 0
累積人氣: 1128
玩下game啦
2009 年 8 月 26 日  星期三  ^_^  晴天


2009-08-26 分類: 未分類

講番8月24日先

個日約左sii&月去唱k

9:45係上水4號月台等

其實4號月台對我黎講幾遠下

因為我係fanling搭去上水,再去另一邊月台

搞到我頭都暈埋...

好彩預早左出發,冇遲到

上次約左sii去沙田,佢到最後一秒先到...

罵左佢,佢今次好似早左2分鐘

原來罵佢係有用既...

我地去到旺角neway過左10:30少少

不過都ok既

月出示學生證,$39-42

我地入到間房,點知部電視轉左台 = ='

睇波...,搞到o晒

叫出邊d服務員搞,但又搞唔到

最後換到間房

間房好似好大,紅色架張sofa

我諗唔係3-4人既房囉

揀歌啦咁,佢地唱開英文歌

但係搵唔到好多識既...

於是就唔再執著唱英文歌

揀左中文歌唱,初頭揀既我都唔係好識唱

後尾我揀左d我識既歌

我發現我呢一凍就唱唔到歌...

我終於明白點解我考music個陣,唱得唔好

係屋企冇咁凍,唱出黎個效果好好多

我地唱 my cookie can,一人唱一句

次次到我都唱唔出...唔知點解

但係我自己單獨唱個d我又唱得出

我好中意京都之雪,好好聽

佢地唔識唱,得我自己一個唱

最好笑就係唱 還是好朋友 個陣

係梁靜茹同古巨基唱,佢地又唔識唱

我自己一個唱晒兩部

其實唔係好難,因為我係屋企都係咁

之後叫lunch

sii &月叫左面食,我食飯

我叫個平d既 = =

都ok好食既,食足幾粒鐘

最後唱左hotcha d歌

我就除左 party girl 同咖啡或茶唔識唱之外,其他都識

月唔識 煙花際,但我地都照唱

sii 唔識 唯一的你,但都逼到佢唱

我做 R,SII做W ,月做C

好好玩呀

最後我玩左$39,佢地$42

之後去左新世紀影貼紙相

影左$40,我覺得ok既,影出黎個效果

唔太差,不過下年如果有錢,就影$60個隻啦

4點半,sii話要走

我借佢部電話打比賣家

佢話 點點綠 等,但係好似唔多覺眼有

原來係地鐵既旺角= ='

最後約左4:45分係九龍塘有3部電腦個道等

強逼sii要等埋先準走,佢死死地氣等

好快交易完,$500一部 phone

唔係iphone,係phone

因為只係仿製only

冇apple商標,本身寫iphone既位寫左phone

部野算令,唔錯

我地搭火車番去個陣一路玩緊

由於係假iphone,冇說明書

木身有得轉開機聲,都變左冇得

開機超大聲,好驚

下次再詳細講下部野有幾假

^_^

好長,唔知有幾多隻字呢

發表時間:2009-08-26 10:34 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 8 月 23 日  星期日  ^_^  晴天


2009-08-23 呆滯 分類: 未分類

今次表演都算順利,不過我覺得好細聲

可能係禮堂大d掛

我見到我細佬係台下...

佢個班主任姓廖,唔識佢,教eng 同IS

仲見到winnie, 子菜, 鎂怡姐...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

究竟聽日出唔出去架

快d答我啦,2個人我要答覆架,唔該啦下

快d on呀...on 呀

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

原來你去左街,真係...

我bid左部apple iphone $500

我有d驚...

不過實在太平啦,有d驚易壞

希望聽日交收順利啦

發表時間:2009-08-23 03:46 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 8 月 22 日  星期六  ^_^  晴天


2009-08-22 無奈 分類: 未分類

聽日係迎新日囉,番去排左咁耐,唔好衰呀

唔想出醜呀,好魚皮架

比我細佬見到實笑死~

佢1A,唔知邊個做佢班主任,搵個惡d ^_-

一陣間練琴,加油

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

星期一,快d啦

發表時間:2009-08-22 04:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]