2005 年 8 月 16 日  星期二 晴天
咩都怪晒我

今日...十一點幾起身
之後睇電視
之後到2點幾就約左肥華
幾日冇出街...隻腳好痛= =
隻腳可能缺氧呀...haha
then就去圖書館
之後3點就去食我ge午餐= =
我已經餓到扁左lu
不過平時都冇乜點正式咁食lunch...又唔多覺肚餓喎
可能平時食得零食多啦.
之後就去中華...@@
then去銀行...打劫呀...wakaka
不過可惜我比人識穿左添
比佢d保安夾住去後巷講數...haha
之後咪周圍行下咁囉= ="""
o係3期撞到gg....無奈
o係上面撞到佢一次都重唔夠
重要o係地下再撞佢多一次= ="""
搞到我好似成個傻婆咁= ="""
之後就去睇眼鏡
發覺o個間野真係好風d野.
上次睇到副眼鏡明明係488
但係今次又變返388喎
都唔知係佢有病定係我有病呀= =
搞到我唔係好信得佢過添= =
平時間野明明冇乜人架嘛
今日有勁多職員o係度喎= =
重要個個都鬼死咁得閒o個d
最憎就係d人望住晒ga la
o個個人重要話邊副邊副o岩我戴喎
我聽到o個陣真係望住佢啞左
心入面諗:「唔係下話....= ="""你唔好理我咁多得唔得」
副眼鏡都唔係好適合我
之後嚇到我呀...急急腳咁叫肥華走= =
之後行多陣就走lu~~

宜家我好想出去淋雨呀
如果我邊個肯陪我去淋雨ge
廿四小時隨時奉陪ga
不過玩玩下o個d就免啦∼∼

以下lee堆純屬發癲...
可以唔理都得架啦∼∼

我真係越o黎越頂我呀ma唔順啦
明明係呀哥整跌我隻杯架嘛
竟然走o黎鬧我喎
喂...大佬...佢整跌家下關我鬼事呀
又唔見我坐o係度o個陣隻杯比我整跌
家下咩世界呀
當我發洩工具呀
之後又係呀哥整爛我副眼鏡又係怪我
我宜家學精左架啦
先懶得去駁你嘴呀
總之由宜家開始我已經諗過
以後你鍾意鬧咩就鬧咩啦
鬧到你夠、厭為止啦
懶得理你
又話人乜都唔做喎
o個一刻真係好想答佢
咁我宜家去跳樓死左佢好唔好呀

zai晒大家d眼力去睇我發癲...真係過意唔去...
發完癲我冇野架啦


« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 217 | »

人氣:6751

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


訪客留言
最近三個月尚無任何留言