day 7
今朝又同ff一齊返學
嘩`嘩
o岩o岩行o個陣見到d好得人驚o既事
話說就有一堆學生行緊啦
之後有個人踩住架單車
之後其中一個學生撞到佢
之後踩單車o個個竟然一搥打過去佢個心口
o個個學生都諗住走架啦
o個個人竟然唔放過佢喎
重走去鬧佢
又好似踢左佢幾腳喎
佢班fd都唔理佢喎
o個個學生好慘
o個班係乖學生定係息事寧人呢
之後我都冇眼睇落去...
morning reading
我睇住本piG覺得好眼訓
唔夠zz ZZ呀lee幾日><
math
佢真係教得幾慢下= =
lee堂好冇精神,,,,,
Geo
悶+眼訓
勁想快d落堂呀
cHi
上佢堂點都唔會眼訓架喇
驚左佢
eNG x 2
好精神
打醒晒十二分o既精神
驚一覺唔覺冇聽到佢又問你,實比佢串
不過今日lee兩堂都ok呀∼
不過佢聽錯我讀野囉
下個weeK睇戲,,,
可惡o既ms LEe
咁"孤寒"做咩喎
2堂豪比我地咪算囉
妖
heC x 3
嗯∼開頭就講下隻bear
之後比d TImE我地整下
TheN就講另一樣o既縫紉hW><
poOR
揀左幾件33o既圖樣
遲D再決定整童裝定外套吧∼
不過好煩
又要買布又要畫圖..
又要車野><
揀圖樣揀左N世喎...HahA*
MS就去左整曲kIEs
之後就請左我地Eat
YumMy∼!thX∼!
之後要返返去班房
ms LUk的急cALl
uRgEnt喎
拎c Film o既通告姐
拎完返去家政室拎返D野走佬∼
同瑤子&肥華&姑姑走∼
就o黎SpoRTs DaYS啦∼∼
又要凍凍凍凍凍喇∼∼!!
LEE兩年都唔知咩事
上年已經凍到痴線
今年下個WEek溫度竟然急跌
我頂,,,
arE U plaYiNg Me∼!?
班tEe已經整唔切lU∼
等我今晚又要好好咁烋下D劇先∼>w<