今日上P.E堂,,,嵐PIG、T.A同埋LING佢地玩得好鬼死HAPPY,,,
得返我自己一個睇panda,,,,好釆,,囡囡黎陪我,,,所以我先冇咁悶,,,
點知,嵐pig無啦啦走過黎,,,唔知要同囡囡做咩,,咁我就把鬼火,,
好大sing話佢囉,,,,跟住我就同佢反左面,,,面左左...
其實我初初都冇喊既,,,點知一聽到呀ling呢句:你冇病呀?
咁我話冇野好講囉,,,,跟住就開始喊啦!!!(今次係第3次係school喊)
好多人都有問咩事,,,有安慰我,,,真係好多謝佢地>.<
經過我同ling ling既和解後,,,最終都好返lu^^"
but最慘既係比panda見到我喊呀....唔制呀>.<"""
我見到佢好似成日都望住我,,,,唔知.....佢係唔係有d關心我or心痛呢^^...哈哈"(希望係啦....@@)
|