0`'";][=我艾我班friends哇`!?*.......][] 
    
   
 
 
 
 
 
o0PINK0o
暱稱: ,, 蚊b`|!|!?""
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
我金日多左果老婆哇
好撚吾like一個人...
2006-09-19
=.=
2006-08-26
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 28
今日人氣: 0
累積人氣: 1168
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天
唉..琴日同個fd嘈左,,]] 無奈

[[=唉唉,,]]


琴日同個FD係MSN到傾計喇


唔知點解同佢起上離嘈;;]]


咁佢話我[[仆街]]唔通由得佢講咩


我咪話返佢囉

之後佢串唔到我

就OFF左喇..

個時我超==

              唔知點整到佢唔嬲我..

          慘哇

                >3333<’

刊登時間︰2006-05-07 05:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天
悶悶-
金日好悶呀
唔知做咩好悶悶"""
>#3333333<<
整到我都冇心情打日記喇
bibibi
刊登時間︰2006-05-01 10:53 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 13 日  星期四   晴天
卡卡....我玩新個隻online墨香玩左一晚呀 開心

卡卡卡....

琴日我玩唔到隻online真係有d唔開心嫁

          好ya...

          金日打到喇

                  好開心呀

     唔打喇....

             我要去打機呀

                  卡卡卡               

刊登時間︰2006-04-14 01:47 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 12 日  星期三   晴天
金日禾去玩新個果墨香online 滿足

唉.......

         禾金日本來幾開心+

                                      點之個果咁個死人online  game整到我部電腦...

                                                               顛左....唉唉

                                         之後我有個fd子唔開心....為左佢條仔

                                                          ........................

.........................................................金日冇咩心情............................................

.............................................................................唔打喇...............................................

.................................................................................................bibi.........................................

刊登時間︰2006-04-12 07:27 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 10 日  星期一   晴天
禾金日去左詩屋企AR 開心

禾金日好開心呀!!!

            我去左呀詩堅屋企玩

                                      卡卡卡   

                                                  都有D唔開心

                                                                 本身以經去左紅水橋+喇

                                 唉...因為電話冇電

                                        就上反我老豆公司拿第2部電話..

                            之後再去疊車喇

                                    ....之後終於去到詩屋企喇

                         卡卡卡

                                   咁就玩到顛左...... 

                        哈哈哈  

刊登時間︰2006-04-11 01:05 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]