HAHAHA 今日一早就起左身-0- 仲早過返學 !!
之後搞左半個鐘野之後出門口 A0A
去錦西等我老婆~0~ !!坐係一個有太陽曬住 又唔會覺得熱反而覺得凍既地方
坐係到一路聽講一路等BB
晨早起床清新開朗!!!
真係一個good既morning !!
格左一陣老婆飛的到~!! 之後送佢返學 haha 好幸福~0~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後等埋丫星 就返天澤 _v_ 係聖安娜買左幾個包 7仔買左暖維他奶
返屋企煎左隻egg a0a so good
自己一手一腳搞左我既幸福早晨全餐 未試過咁早起身搞咁多野 個感覺幾正 --!!

|