單身情人節@@
2月14日竟然唔洗返工
真係好笑@@.....
廚藝又更進一步喇!!
真係好開心
公司好多同事都要走喇
真係好唔捨得
回想到我第一日返工既時候
第一件事就係入去洗碗由低做起
到到而家做麵擋 做炒野 做炸野巳經成為我生活中既事情喇
好多既機會好多既野學習 真係係學校學不到
有一次有幾位老師過左黎食野
由我來煮佢想要既野食
見到佢地都好滿足喇
可惜好多好多既機會都放棄左
真係好好笑
真係好蠢!!
今日又係我煮福食比同事食既時候
其實我每一次都好害怕味道不合式你地
但係我每一次煮完福食大家都好滿足咁同我講好味道喔!!
咁多位真係好多謝喔 我終於可以證明到自己喇^^
牙妹 我真係好想見到你咖^^ 晞晴你喔= ]
|