[[Y!@﹏誼↗☆﹏██日記板板>V<*[[多多指教,,
[[Y!@﹏誼↗☆﹏██日記板板>V<*於12/8開啟*v*請大家多d梨也∼
 
 
o0windy0o

暱稱: |||aR誼|||
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最新日誌

2006-12-13
2006-12-13
2006-11-19
2006-11-17
2006-10-09


日誌分類

全部 (42)

 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

 

2006 年 11 月 17 日  星期五   晴天


2006-11-17

我又寫返日記lu>333<唉,,今日又係咁...冇咩特別ge野..

今日[[生物test]]*oh my god= =|||明知要test,,但係我都係唔溫=3=|||

因為實在太辛苦,,唔想溫=V=|||唉,,算la..

哇,,生物test ge坐位真係特別= =我坐果個住[[好似同貴族食飯咁ge坐位]]*

真係係怪= =,,係唔係都出到貓嫁la..有鬼用咩//同之前冇咩分別@@..

test完之後,,我自已sleep著左都唔知..要人叫醒我= =,,起左身..又想訓= =

唔講呢D,,中文堂作文作得好地地,,點知我作錯左落去第二張到..

又要抄返好佢..><激氣,,兒家sin覺得[[認真讀書]]*好辛苦T^T|||HELP//

唉,,禿鷹又要我剪前D陰la....= =唉,,麻鬼煩..

救命aR,,又未做家政power point--->又未做好英文project..= =

點解咁多野做嫁....近排勁舞出左新野玩,,搞到我成日打機...

話你地知ar~..今晚3:45到-->會有流星雨aR..所以我要等...28年sin一次(聽人講..唔知係唔係)

唉,,如果真係見到流星-->我一定希望我日日都開心= =,,只要日日開心,,

咁有好多野都唔洗煩=3=|||唔制aR//好想返返小學-->總之小學唔咁乖la=.=

aR!!!!!聽日睇唔到男排佢地比賽,,希望佢地出到線la..出唔到線都繼續+oil..

好講住咁多sin...

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

男排加油*V*|||

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

刊登時間︰2006-11-18 02:23 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]