唉~~7.7上唔到msn咩gm d玩唔到呀~~~~我又冇$$正bo....e家正係可以你中心到玩呀~~>v<
好開心呀~~~可以同你出街去玩>v<個時我好想錫你呀>v<你真係好靚女呀~~我想話比你知你可唔可以做我女朋友~~不過算la有得同你去玩開心我好開心~~一心一世愛你~~呀中..
死仆街偷野仔..我psp~
mds第2個手機300$比佢偷撚佐呀~~~!!!仆街仔~信唔信我吹友打撚9你呀 你老板~~~唉又7埋,,,~~做咩好搶唔搶係要搶我bo哭甘又係我甘靚仔又型bo...