| «‹ August 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 7 月 2 日 星期五  |
| 2010-07-02 |
分類: 未分類 |
今日番完去sing球大戰,
好開心wow,
拎左季軍,
女仔大功努~~~~~~~讚!~!!!!!~~~~
跳得超級精彩~~~gdgdgdgdgd~~
去後同左Suki,晉,輝輝食野,
食完番學校練個隻唔知乜叉-.-
搵條友黎講英文,,
同肥ho揀左個最不起眼的位訓教._.
我一路聽歌一路訓,冇人理-.-
聽完Jay d歌仲有半個鍾淨- ,-
聽下佢up野lor
放學,練波~~~~~~~~~~
都係練番之前d野啦,
耐冇打,
生疏晒.....
希望聽日比賽有水準啦;]
走個陣,
見到miss wong,
比佢捉左去幫手...
仲要我番屋企沖涼換3...
得6個人,最清靜係今日....
算輕鬆....9:30番屋企~
練波冇你...
番屋企一個人...
服務生偷懶,冇人陪我傾電話....
比賽....自己同自己加油.....
眼鏡,自己袋....
嬴左,同隊友開心....
由冇左你個日開始到依家.....
一切都習慣.....;]
|
| 本篇日記發表時間:2010-07-02 10:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
LY6 於 2010-07-04 11:04 AM 發表:
comment.3.
|
|
|
LY6 於 2010-07-04 11:04 AM 發表:
comment.3.
|
|
|
LY6 於 2010-07-04 11:04 AM 發表:
comment.3.
|
|
|
YaN_BO 於 2010-07-04 03:19 AM 發表:
cm.
|
網主回覆
mon又dream到d咩xd Posted at 2010-07-04 11:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
見唔到全女班-_-? Posted at 2010-07-03 07:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|