PIzzA DesTiNy *'s BLOG
oDESTINYo
暱稱: DeS
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« August 2022 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 1833
今日人氣: 2
累積人氣: 6750
2010 年 7 月 2 日  星期五   晴天


2010-07-02 分類: 未分類

今日番完去sing球大戰,

好開心wow,

拎左季軍,

女仔大功努~~~~~~~讚!~!!!!!~~~~

跳得超級精彩~~~gdgdgdgdgd~~

 

去後同左Suki,晉,輝輝食野,

食完番學校練個隻唔知乜叉-.-

搵條友黎講英文,,

同肥ho揀左個最不起眼的位訓教._.

我一路聽歌一路訓,冇人理-.-

聽完Jay d歌仲有半個鍾淨-  ,-

聽下佢up野lor

 

放學,練波~~~~~~~~~~

都係練番之前d野啦,

耐冇打,

生疏晒.....

希望聽日比賽有水準啦;]

 

走個陣,

見到miss wong,

比佢捉左去幫手...

仲要我番屋企沖涼換3...

得6個人,最清靜係今日....

算輕鬆....9:30番屋企~

 

 

 

練波冇你...

番屋企一個人...

服務生偷懶,冇人陪我傾電話....

比賽....自己同自己加油.....

眼鏡,自己袋....

嬴左,同隊友開心....

 

由冇左你個日開始到依家.....

一切都習慣.....;]

本篇日記發表時間:2010-07-02 10:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 oDESTINYo 的日誌)


LY6 於 2010-07-04 11:04 AM 發表:
comment.3.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LY6 於 2010-07-04 11:04 AM 發表:
comment.3.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LY6 於 2010-07-04 11:04 AM 發表:
comment.3.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YaN_BO 於 2010-07-04 03:19 AM 發表:
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kristyshan3 於 2010-07-03 10:08 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manbear 於 2010-07-03 09:22 PM 發表:
又dream啦我,,點算
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

mon又dream到d咩xd
Posted at 2010-07-04 11:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jychoye6 於 2010-07-03 09:18 PM 發表:
CommenT~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sugar929 於 2010-07-03 05:18 PM 發表:
cmcm`
您吾出去跳埋-3-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

見唔到全女班-_-?
Posted at 2010-07-03 07:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cindysit1994 於 2010-07-03 04:24 PM 發表:
c0mm3n+;P
BE HAPPI.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iloveyou_lam 於 2010-07-03 01:51 PM 發表:
c0mm3nt=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]