| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 4 日 星期日  |
| 2008-05-04 |
分類: 未分類 |
hi~好久沒有打
因為我开左第二個blOG
同幫個傻豬整BLOG
不過5緊要.大家去多D佢個BLOG都5錯
我就生日啦好开心...
不過,我覺得呀風同可兒5多仲意我
唉~我只係想係5月可以开心D
前個幾日好5开心同我家人吵
你話我點當然心情下降啦
不過無咩啦....
今日我一早練琴
練完我真係大頭蝦
5記得拿走手機,真係笨
講住甘多先,下次先講LA~88
祝孔同譚,蘇可以一曰比一日令同开心
|
| 發表時間:2008-05-04 12:32 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 57 | »
|