我個班多左個痴情女仔佢係個BLOG話 (今天, 我是非常不快樂的因為他沒去學校2 天 如果他不愛我, 請告訴我,Ok) 好吐心~O~有唔知自己樣衰,終(社)情信 ~~唉,佢都算係痴情大王 甘痴情一定比男人哈好可惜............... 個男仔好可憐不過見到佢甘可憐 我就好上笑