| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 24 日 星期三  |
| 病 =_= |
分類: 未分類 |
今日又病..點解身體好似差左咁
晏就同 牙堵&江wing&TOMMY去體育館打badminton
好驚聽日出唔到聲...中要表演大半個鐘
病左打BALL幾好,fake左 TOMMY,哈=]
雖然好辛苦,,但好正!!
唉~又發燒...塊面好紅牙 =_=
|
2008 年 12 月 14 日 星期日  |
| 2008-12-14 |
分類: 未分類 |
唉...終於ko晒d聖誕禮物la
多謝送左&未送比我既令仔令女
期待12月19日...最重要的日子...
今日要ko eng & ih & is
聽日又唔知邊科要ut喇
好攰牙 |
2008 年 12 月 10 日 星期三  |
| 聖誕禮物...煩... |
分類: 未分類 |
成日係度諗聖誕禮物送咩比人好...
以下既人會有(係不久之後既事):
1.梗係我最愛既 凱凱 啦(ko了)
2.璇璇
3.ka儀(ko了)
4.昊a
5.嘟佬(ko了)
6.tommy
7.banana(ko了)
8.蔡meimei(ko了)
9.mei ling(ko了)
10.佘xx(ko了)
12.蚊蚊(ko了)
13.未諗到
14.未諗到
15.未諗到
比suggestion我啦...唔系太想諗... |
2008 年 12 月 8 日 星期一  |
| 2008-12-08 |
分類: 未分類 |
今日lunch同牙囡 二人世界
做maths做到好暈 =_=
我多左"4大護法"牙xd,,介紹兩個靈魂人物比你地識~
謝嘉虧 李嘟煇
專號: 虧虧 專號: 嘟佬
簡介: 最虧的人 簡介: ---
12月同一月都勁忙~讓我感歎一下~唉!
愛的感覺太深刻,,我都還記得...
|
2008 年 12 月 5 日 星期五  |
| 結束了 |
分類: 未分類 |
溜冰撞爆冰,左手勁痛,今日仲同 碧 去射籃...
終於完左 35 週年表演
Perhaps love 同Memory 都幾好 (因為miss指揮)
獅子山下 , 唔好提喇~俾我估中係佢指 =_=
完全冇比音我地入,中要hold咁耐
你試下hold比我地睇牙!! (抄 穎 的 xd)
算...過左去就由得佢過去
12月好多野做~超忙的
不再想你了嗎...... |
2008 年 12 月 2 日 星期二  |
| 只差一點點 |
分類: 未分類 |
中文堂好忙...繼續作個故仔/食野/sms
牙哥O左~第一次見O得咁勁
我作3000字...未完...
你要等我
TO : Nicole 生日快樂!! |
2008 年 11 月 29 日 星期六  |
| DEADLINE |
分類: 未分類 |
就到deadline喇!仲未作好個故仔呀><
點算?!唔可以比你嬲左我
一定準時比你,等我...
決定以後吾再講大話,,我冇近視(信唔信由妳)
吾想再俾人屈牙!!!
to支持我既朋友們:遲d會比我的新msn妳們 |
2008 年 11 月 27 日 星期四  |
| 2008-11-27 |
分類: 未分類 |
你說會記得我 還記得嗎 |
2008 年 11 月 26 日 星期三  |
睇醫生  |
分類: 未分類 |
估5到個blog咁受人歡迎,,好鐘意你地tim@_@
好攰...狂做功課,喉嚨又發炎
右手好痛,,比人寸(知你系為我好)
第一抽中我present,好彩有準備
今日攬左好多人,,差d比人錫牙*v*
揚兄 好lucky,咩都中
多謝 牙女 , 老婆 , 哥 , 細佬 , 大家姐 , 二家姐 , 三家姐 , 妹 ... |
2008 年 11 月 24 日 星期一  |
| 2008-11-24 |
分類: 未分類 |
朝早比人整穿左條崩帶=[ 要包過
maths,miss講完,比卡超先話唔識...勁神lo~
某人話佢"You are so clever"
有可樂同lemon糖食
一日之間,,我有了 老婆 同 女 |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|