琴日完choir ,tw with nicole後, 返xxx打籃球
唔知係唔係d人太耐冇見我呢?
熱情到一下就撲埋黎 唔係爭個波...係爭黃瑜囉= =
結果...隻腳就kaca
中要比人話跛左=,=
派左幾科... 炒左兩科...雖然都預左..不過有d失望
unseen dict... 白白冇左6分!! 下次唔用塗改液=_=
中文唔洗再比陸頭x$#^@ 真係好~
其他唔多講啦~冇溫既成績真係慘不忍睹
話說今日心情唔錯(難得)
好似好耐冇同big ball 冰食lunch , 今日終於同番~~
但係竟然去葵廣" 撞到好多人,有 新歡 , claudia , 張家x , c 珞 , 嫻 , kayi , soso.....
聽日choir要practice ...lunch+放學... +oil
多謝你地咁關心我隻腳~ (尢其係新歡 , 問左我兩次-~-)
核...你唔洗咁緊張喎 pang sir都係想關心我姐~
"I wanna be with you ." |