Do The ThiNGs yoU WAnT
the life sucks
oOYFOo
暱稱: yu_xd
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-27
2010.12.3 @黃瑜仔.
2010-11-16
2010-09-23
2010-09-21
文章分類
全部 (148)
每月文章
好友名單
2010 年 1 月 28 日  星期四   晴天


2010-01-28 分類: 未分類

身心俱疲, 好迷茫 ..唔知點

1.發現左有些事唔可以靠自己

 都要視乎其他人&佢地既感受

過去我對好多人既了解都唔夠

2. =唔開心=

近日做任何事都十分失敗

有時想令人開心

點知反而會有反效果

最後連自己都唔開心埋- -

3.唔識

cancer到底係一個點既星座?!

我只係知唔識

咩都唔識

唔識點去安慰人

唔識點去照顧人

唔識點去明白人

唔識點去保護人

唔識點樣關心人

更加唔識點去彌補自己的過失

What a ignorant guy I am !



2010 年 1 月 26 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:ask me )


2010 年 1 月 24 日  星期日   晴天


2010-01-24 分類: 未分類

bu...

hea到咁上下就唔想做功課=_=

點算

牙蓮姐 份禮物都未買

好多野都未做- -

今日中要訓左成日

妖 好驚病=,=

點解呢排又咁多人生日嫁             我的玫瑰花又係時候出動喇

牙蓮:生日快樂~



2010 年 1 月 21 日  星期四   晴天


=5= 分類: 未分類

Eng reading 全班最高分@@



2010 年 1 月 19 日  星期二   晴天


夠喇... 分類: 未分類

我真係好攰                                  但係可以點...

死頂都要頂        冇可能lum囉

或者有d野真係自己先知...         但唔係自己想就可以做

有人真係好關心我

好多謝你地~

雖然我好想知你地諗緊咩...又成日希望你地對我坦白

但係前日有人問起先發現     原來最唔坦白個個係我- -

睇黎都要改下...

 

我想變得軟弱,,可是沒可能

因有太多人比我更軟弱



2010 年 1 月 18 日  星期一   晴天


I wanna be with you . 分類: 未分類

琴日完choir ,tw with nicole後, 返xxx打籃球

唔知係唔係d人太耐冇見我呢? 

熱情到一下就撲埋黎         唔係爭個波...係爭黃瑜囉= =

結果...隻腳就kaca      

中要比人話跛左=,=

 

派左幾科... 炒左兩科...雖然都預左..不過有d失望

unseen dict...           白白冇左6分!!          下次唔用塗改液=_=

中文唔洗再比陸頭x$#^@                          真係好~

其他唔多講啦~冇溫既成績真係慘不忍睹

話說今日心情唔錯(難得)

好似好耐冇同big ball 冰食lunch     ,        今日終於同番~~

但係竟然去葵廣"  撞到好多人,有 新歡 , claudia , 張家x  , c 珞 , 嫻 , kayi , soso.....

聽日choir要practice ...lunch+放學...  +oil

多謝你地咁關心我隻腳~  (尢其係新歡 ,   問左我兩次-~-)

核...你唔洗咁緊張喎         pang sir都係想關心我姐~

"I  wanna be with you ."



2010 年 1 月 14 日  星期四   晴天


2010-01-14 分類: 未分類

終於考完試了~!!

心情...一直不太好的說

因為沒什麼準備考試-_-

今日係咁撞到人...有fish2,伶,文文, chun, 陸少,brian,hey,waii... 中有張之x =.=

時間好趕...

考試完 -> tw行 wif 5 people -> 神探福爾摩斯 wif 銓

8:00pm岩岩好到屋企同哥,mum, dad食飯

聽日溜冰-.- 實凍死~

早知唔答應人啦

唉...



2009 年 12 月 31 日  星期四   晴天


27/12 - 30/12 TaiWan 分類: 未分類

4 Days 3 Nights TaiWan Trip           XD

 

坦白而言,,

唔係好清楚地記得發生左既事- -

因為真係發生左太多"

有兩餐都係打邊爐-v-

1. 都唔明點解我可以食一路食兩碗刨冰,一路打邊爐 ,都唔肚痛- -?!

2. 買左隻好得意既小白公仔=]

3. 成班choir影左貼紙相'

4. 食左40cm高 巨無霸冰淇淋"             好味~

5. 去左士林夜市 , 宜蘭夜市

6. 竟然係一個地方既廁所出面"冼'' 低左T . T "                                                                     patpat好痛=_=

7. 交流時 , d人好熱情牙 >///<                                                p.s.多謝妳既"烏龍茶" x)

8. 中有好正既一人一杯熱珍珠奶茶XDD'

9. diy 綠茶雪糕 ~ GD

10. 整 龍so糖 ~ 好好玩

1ST+2 ND DAY既酒店廁所沖不了廁 =_=        

第三&四日既酒店好正 ~ 有得浸埋溫泉spa & 浴泡+仿木屐的拖鞋提供xD

-不過比較適合情侶- -"

中有食左阿宗麵線,波提 + 去九份, 宜蘭 , 西門町         買左好多手信@@"

歡迎大家問我拎~   不過送完即止xdd"

影左好多相~ 22/12 - 30/12 既相會遲d post fb~               有相請add~

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

other hand , 咩功課都未做  書都冇溫過 T ^ T         

要努力加油啦- - !!!

 2010 HAPPI NEW YEAR !!



2009 年 12 月 22 日  星期二   晴天


School Picnic 分類: 未分類

好開心既一日.. 收到十張卡+五份gift                 估唔到我咁受人歡迎xdd''

thanks all my fds =]                                不愧為我既big sum XD

竟然有人驚行 "新娘潭"  -_-

最後得返 丁 , 我 ,shirley, 雯 ..

發生左件印象幾深刻既事~         $9 = 7支果粒橙

話說呢 我 , 丁 ,shirley諗住去toilet

見到KT 係toilet 隔離禁機     (  野飲牙)

"嘟"  八達通 ... 嘟完就禁果粒橙 ...部野hand左

之後我地都幫手禁禁禁 ...

陸陸續續跌左7支果粒橙出黎 -         一人一支拎返去-_-

影左好多相 ~ 遲d再post 上黎啦~



2009 年 12 月 15 日  星期二   晴天


久違了的惡夢=_= 分類: 未分類

發左一個惡夢~!!              嚇醒左= =

比人話係成日諗衰野囉=.=

今日既情境仲要中左半個夢= ="            poon po yi  :   妳可唔可以唔好玩= =?

lunch wif  TOMMY + 紅

突然好燥底                              sorry for that.

估唔到一杯珍珠奶茶既威力咁大-_-                             big ball / samll ball ?xd

 

點解妳咁想同我坐..

中有點解咁中意打我=-=?!

 

我今日有個願望  -------   以後發過既bad dream唔好再出現係現實生活- -"                                                        好想睇阿凡達-.-