oOforeverOo
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
2006 年 12 月 9 日 星期六
好攰......
今日踢足球踢左7個鐘..........
攰到仆街..........我地同d f.2同另一班唔知幾歲既人踢
我做龍門比人"ben"到好q痛..........
刊登時間︰2006-12-09 10:08 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
| ... |
22
|
»