我的天呀- - 我前日冇啦啦啃魚骨 係喉嚨((((((魚D骨係好細))))) 好似係到,又好似唔係到 FEEL到係到甘-___- 點算呀~~~! 天呀!!!!!!!!!
哇哇哇! 真係help me! 好多工課... 見到都唔想做! 我好努力甘做 都做唔哂... 在這....有邊個做完比我抄 呵呵~~