今日lunch既時候....
我見到區子軒,同佢傾計
跟住買左包野比佢
我行行下
又見到梁詠琳
比我玩左下
笑死我XD
跟住放學後
見到黃嘉敏......
我叫一叫佢
佢就話啦:下!?
p.s:希望下次再撞到d小學同學