♪天蠍×座◆
懶*vs蠍▲
♣[某天'→'將要退化變成-條真真正正.懶蟲!?
october26
暱稱: 蠍'']
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
科學----罰....
怪談!?-----2
學校唔係人!?
怪談!?
2008-07-19
文章分類
全部 (34)
懶人(日??)記 (10)
︳校''史''︳? (2)
論~'宗教' (1)
未分類 (21)
每月文章
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 6 月 26 日  星期四   晴天


2008-06-26 分類: 未分類

 今日呀姨叫醒左我...

不過..

都係12點幾既事= =

呵~

我訓緊果時...

聽到呀媽話有人整過個鬧鐘..

細佬遲到~

其實...

之前都試過呢件事

至於整過鬧鐘果個好似係細佬

佢果次仲唔洗返學!!

至於我...

我都試過兩次遲到= =''

我都唔想架......

今日....

無電視睇呀~!!

唉....一日半日姐






訪客留言 (返回 october26 的日誌)


獅'] 於 2008-06-27 04:51 PM 發表:
邊個整過果鐘= ="玩埋d咁既野唷~@__@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tamaki111 於 2008-06-26 12:58 PM 發表:
點解冇得睇電視既?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 整天線...好似係= =''
Posted at 2008-06-28 09:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]