cursorshelp
詩BB既bl0G
*+ ☆ 常說對你已沒感覺..~//
◤*﹏心卻不斷想著一起的回憶×" °]
█||!,我以為時間能令傷痛痊癒 我以為痛哭就能把你忘記!!*

 
ofps4c25
暱稱: 詩BB
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-10
回來了..
放假
2010-01-14
2010-01-07
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
3男2女
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 422
今日人氣: 25
累積人氣: 5358
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 10 日  星期五   晴天


比人屈丫 分類: 未分類

今日一早反學

就比訓導屌

話丁丁老母打電話泥頭訴

話我日日晚上同丁丁出街

我都冇同佢出

比佢老母屈

又要寫訓導子

又要打電話比老豆老母

唉今後又要比佢地駡

真一仆街

On999999999

唔打la






訪客留言 (返回 ofps4c25 的日誌)


crystal_6137 於 2008-10-12 11:35 AM 發表:
sorry
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nicholas1109 於 2008-10-11 05:31 PM 發表:
你話你冇..
佢唔信牙??
唔好唔開心唷..
我都好唔中意比人屈..
比人屈..好難受~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chrstine 於 2008-10-10 11:27 PM 發表:
`c0mmΣn+ =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝曬你丫
 
Posted at 2008-10-11 11:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lanie 於 2008-10-10 10:02 PM 發表:
COmment 4 u
冷靜...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55
我都想冷靜丫
 
Posted at 2008-10-11 12:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]