cursorshelp
詩BB既bl0G
*+ ☆ 常說對你已沒感覺..~//
◤*﹏心卻不斷想著一起的回憶×" °]
█||!,我以為時間能令傷痛痊癒 我以為痛哭就能把你忘記!!*

 
ofps4c25
暱稱: 詩BB
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-03-10
回來了..
放假
2010-01-14
2010-01-07
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
3男2女
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 422
今日人氣: 19
累積人氣: 5352
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 15 日  星期三   晴天


贏了哈哈 開心 分類: 未分類

今日係6運會

一早就比Mandy叫左起身

佢話佢係我屋k樓下

叫我快d落泥

我同佢講洗唔洗禁早去丫

本身我地交安要7點半先去到

Mandy話7點3要去到

禁我味怏d起身去lo

去到之後要彩排

3隊制服團隊一齊操

8點半la

6運會直識開始

禁我地直識開始操la

操完之後

丫太話我地操得好好

之後個個老師都話我地係3隊入面操到最好

哈哈

6運會之後

我同丁丁約左肥昌 人妖打痳雀

肥昌同人妖去接丫宜放學

佢地接完就住坐85泥9場

禁我地咪一齊坐85去廣播到

becaucse人妖住係個到

佢真係有錢

去到之後點知佢老豆係到

要等5分鐘

因為佢老豆就走

5分鐘之後

我地上到佢屋k

就開台la

一開始我連續贏左2po

之後又書左2蚊

打下打下人妖煮左野食比我地

我地食完之後

又打個

今次有人妖教路

贏左每人5蚊

哈哈

贏反曬

真係多謝人妖丫

之後丁丁話叫人妖打住先

人妖比曬我想要既排我

肥昌話佢鬆張比我

我地打到6點9就唔打la

因為人妖老豆反泥

我贏左9蚊

丁丁書左8蚊

丫宜書左15蚊

佢書曬

因為我地打1蚊1反

重共有15蚊

肥昌贏左14蚊

佢贏得最多

下次我一定贏反佢既






訪客留言 (返回 ofps4c25 的日誌)


lanie 於 2008-10-17 12:29 AM 發表:
COmment 4 u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝
 
Posted at 2008-10-18 03:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nicholas1109 於 2008-10-16 07:17 PM 發表:
邊個有錢呀??
唔好玩我喇..
有我教路..屎乜講..
但..我輸呀..
冇打輸得最多呀..
點解呢可??你話呢..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈
唔知la
禁多謝曬
 
Posted at 2008-10-18 03:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]