今日7點9比人妖叫左起身
8點我同丁丁一齊揹同一個背朗
佢紅色
我黑色
好型丫
食lunch個果小息
我同丁丁去左嗱唱通街既F
係科學堂我比左MISS鄭扣左2分
因為比佢見到我玩電話
真佢屌佢老尾丫>.<
之後4點我同丁丁同丫鈴去睇唱通街
超搞笑丫
聽日人妖,丫濤,牙膠,毛毛,丫朗,肥昌又去踢學界丫
唔可以再輸丫
知唔知丫
人妖,丫濤,牙膠,毛毛,丫朗,肥昌+油+油+油+油+油