oiyan
暱稱: oiyan
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
13/2
...
新的日記...
sad...
打邊爐...
文章分類
全部 (380)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 380
留言總數: 63
今日人氣: 14
累積人氣: 6214
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 13 日  星期四 晴天
 灰...

明明"up"哂頭話會幫我留返原先咁既長度...

但剪完出黎短撚左勁多...

留左咁耐,,突然之間d頭髮短左咁多,勁唔慣..

真係灰到想喊...正一仆街黎架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  刊登時間︰2005-10-13 05:40 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 oiyan 的日誌)


ReNee 於 2005-10-14 08:54 PM 發表:
無野wo~我覺得反而cute左wo~haa
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

cute?? 真的嗎*v*!!?? haha
以前都唔會有人話我cute既...
但自從係ktvtc到讀書,,多左好多新既形容詞黎形容我^^"haa
不過點都好,,thx u >333<
Posted at 2005-10-14 09:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



娟娟 於 2005-10-14 07:56 PM 發表:
oh~~~~好地地做咩剪頭髮?!
我0岩0岩都剪左呀~~~哈哈
claim down,你依然係靚女一名
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉,,我覺得d頭髮厚得滯,,諗住"偷" 薄少少,冇咁厚,會好睇d...
點不知個pk髮型師,應承左我話會幫我keep返之前個長度,但剪完出黎短左勁多,又冇乜點"偷"薄到囉,,真係俾佢吹脹..真係想搵個炸彈炸左間鋪頭...哼!!~
 
係!??剪成點呀!?haha~好耐冇見呢>33< so miss u...
傻啦,我邊係靚女喎!!! /________\"
Posted at 2005-10-14 08:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]