| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 18 日 星期二 |
 | |
情緒化... |
今日完全冇心機聽書,係咁係到傾計,發夢...第4堂開始就入餐樓做野啦...我負責做水吧...冇我想像中咁好玩!!!一黎平時玩開個班大部分都係B組,,二黎我心情超差...唔想同人講野,係咁玩自閉,係咁黑面=.=" I"m so sorry...我以後會努力控制下我自己d情緒...
3點鐘先放學!!之後就去Neway搵佢地..嘩!!好多人呀!!有成14個人!! yuyu,Josephine,Jessic,阿琴,Kelly,Derek,Tim,Kenny.Chan,嘉冠,Kevin,小恩恩,Dicky,Leo...唱到8點鐘都係每人40幾蚊咋!!!超抵!!唱完K 之後就同yuyu一齊搭車返翠林...
當知道你話退學之後,好唔捨得呀!!以後冇人陪我一齊搭車返學放學lu /__\"
PS" 我今日將我既初吻俾左Kelly呀
哈哈哈...
每段往事總也能教我再細想千遍
|
刊登時間︰2005-10-18 11:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Kayu 於 2005-10-19 04:41 PM 發表:
HEllo
 好耐冇見了~
過得好嗎?? 最緊要係開開心心呀~一齊努力啊~add oil!!
睇你返學好似幾開心同free bor~kaka~不過你有情緒病~哈哈!!

邊個退左學啊?.?
|
網主回覆
yaya><" kayu仔我地真係好耐冇見喇!!我好掛住你呀!!
近排呀,ok啦,返學的確係幾開心架,因為d同學仔都好好人,好玩得!!haha~同埋我覺得學個d野起碼實用d囉,唔會好似以前咁,d數學計完一大咋野出黎之後都唔知有乜用^^" 哈哈
你呢!?? 近排點呀!? 你個邊個地獄而家有冇改善d呀!??
冇錯呀!! 我地要一齊努力!! 加油加油^3^
係喎=.=" 我d情緒病真係好麻煩,好討厭呀!! 睇黎我係時候要去搵阿Dr.Fong check check 先得!!hahaha~
退學個果係坐我隔離,成日一齊搭車返學放學既朋友仔 /___\"
kayu我地搵日約哂成班出黎玩啦!!!我地成班人好耐冇見過lu!!阿貞阿臭佢地近排點呀!? 或者我搵日去接你放學啦!!XD"" Posted at 2005-10-19 06:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|