oiyan
暱稱: oiyan
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
13/2
...
新的日記...
sad...
打邊爐...
文章分類
全部 (380)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 380
留言總數: 63
今日人氣: 10
累積人氣: 6488
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 18 日  星期二 晴天
 情緒化...

今日完全冇心機聽書,係咁係到傾計,發夢...第4堂開始就入餐樓做野啦...我負責做水吧...冇我想像中咁好玩!!!一黎平時玩開個班大部分都係B組,,二黎我心情超差...唔想同人講野,係咁玩自閉,係咁黑面=.=" I"m so sorry...我以後會努力控制下我自己d情緒...

3點鐘先放學!!之後就去Neway搵佢地..嘩!!好多人呀!!有成14個人!! yuyu,Josephine,Jessic,阿琴,Kelly,Derek,Tim,Kenny.Chan,嘉冠,Kevin,小恩恩,Dicky,Leo...唱到8點鐘都係每人40幾蚊咋!!!超抵!!唱完K 之後就同yuyu一齊搭車返翠林...

當知道你話退學之後,好唔捨得呀!!以後冇人陪我一齊搭車返學放學lu /__\"

PS" 我今日將我既初吻俾左Kelly呀  哈哈哈...

 

每段往事總也能教我再細想千遍

  刊登時間︰2005-10-18 11:12 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 oiyan 的日誌)


Kayu 於 2005-10-19 04:41 PM 發表:
HEllo 好耐冇見了~
過得好嗎?? 最緊要係開開心心呀~一齊努力啊~add oil!!
睇你返學好似幾開心同free bor~kaka~不過你有情緒病~哈哈!!
邊個退左學啊?.?
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yaya><" kayu仔我地真係好耐冇見喇!!我好掛住你呀!!
 
近排呀,ok啦,返學的確係幾開心架,因為d同學仔都好好人,好玩得!!haha~同埋我覺得學個d野起碼實用d囉,唔會好似以前咁,d數學計完一大咋野出黎之後都唔知有乜用^^" 哈哈
 
你呢!?? 近排點呀!? 你個邊個地獄而家有冇改善d呀!??
冇錯呀!! 我地要一齊努力!! 加油加油^3^
 
係喎=.=" 我d情緒病真係好麻煩,好討厭呀!! 睇黎我係時候要去搵阿Dr.Fong check check 先得!!hahaha~
退學個果係坐我隔離,成日一齊搭車返學放學既朋友仔 /___\"
 
kayu我地搵日約哂成班出黎玩啦!!!我地成班人好耐冇見過lu!!阿貞阿臭佢地近排點呀!? 或者我搵日去接你放學啦!!XD""
Posted at 2005-10-19 06:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]