| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 19 日 星期三 |
 | |
..... |
今朝起身返學個陣成身散哂,冇哂力,好似俾人打左一餐咁款=.="
上堂聽下書,傾下計,發下夢咁囉^^"
lunch都係去工廠區食野, 食完野就返學校hea...
又有project做lu, 我仲抽中左要做組長添 =0=""
放學同yuyu,jessic去apm買野^3^
買完野就同yuyu搭車返翠林,係麥記到hea左陣就歸家lu...
之後又同阿媽落左去買野, 後尾返到屋企之後係到傾計..乜都傾..
但佢又提返我以前拍拖d野囉,都唔知點解佢咁好記性架=.=
不過出奇地佢今次係笑笑口咁傾囉!!! 好神奇*0*
時光匆忙 不曾遺忘 ...
|
刊登時間︰2005-10-19 07:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|