| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 20 日 星期四 |
 | |
/________\" |
今日兩堂普通話又要出去講野,真係麻煩呀=.="
第4堂開始又要分組上堂lu..A組今次留係班房上堂...
又悶,又凍=___=" 簡直係折磨呀!!!
放break個陣出左走廊同阿tim個d傾計..
1點2就放學,,去吉野家搵josephine&jessic...
食完野之後行左陣街...3點幾返到屋企..
又係到砌砌圖,500塊就咁就砌完lu...
話咁快而家又10月尾路!!點解d時間好似飛咁快既!??
痛心的折磨 在我心裡藏
|
刊登時間︰2005-10-21 12:00 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
娟娟 於 2005-10-21 09:23 PM 發表:
係呀,,我有時又覺得好快,但又有時覺得好慢.
係0既,其實都真係好快...咁就十月尾啦...諗起以前中五,,,又好似係好遠0既事咁.
宜家嘛...對於我黎講,,,其實都無咩野,,每日咪又係咁過....但係又始終無中五0個時咁開心,,>< 我11月1日又陸運會...唉...又無鬼聊咁樣...miss the day 我地跑班際..
|
網主回覆
ya,上堂個陣咪覺得d時間好慢,放學個陣咪覺得d時間好似好快咁囉haha
成日都會講:下,咁快又禮拜X喇,咁快既..
係囉,諗返起以前係景嶺個陣好似係好遙遠,隔左好耐咁,但有時又會覺得D事情好似唔係好耐之前發生咋啵=.= 勁矛盾..
以前對住既,可能係由F.1已經識既同學仔,就算係F.4-F.5個陣,成班都係對左成年幾..大家既關係始終都係會Close d!!而你而家間sch,入面大半班同學可能佢地本身係一早就已經識既,柴娃娃咁由F.5升上去,相對黎講同你地F.6入去讀既,關係點都會爭D既..不過都係老土d講句,時間耐左,等大家互相接受對方之後,就可能會可以好似以前5E咁,成班一齊玩到癲呢!!?係咪..
不過點都好啦,而家最緊要係俾心機捱埋佢!!就當係一個挑戰囉!!^v^
陸運會...我諗上年已經係我學生生涯入面最後一次既陸運會lu..
對呀對呀,上年一齊跑班際既情景,而家仲記得好清楚呀!!>3<
ps"唔覺唔覺竟然打左咁多字^^"ha Posted at 2005-10-21 10:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|