oiyan
暱稱: oiyan
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
13/2
...
新的日記...
sad...
打邊爐...
文章分類
全部 (380)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 380
留言總數: 63
今日人氣: 18
累積人氣: 6218
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 20 日  星期四 晴天
 /________\"

今日兩堂普通話又要出去講野,真係麻煩呀=.="

第4堂開始又要分組上堂lu..A組今次留係班房上堂...

又悶,又凍=___="  簡直係折磨呀!!!

放break個陣出左走廊同阿tim個d傾計..

1點2就放學,,去吉野家搵josephine&jessic...

食完野之後行左陣街...3點幾返到屋企..

又係到砌砌圖,500塊就咁就砌完lu...

話咁快而家又10月尾路!!點解d時間好似飛咁快既!??

 

痛心的折磨 在我心裡藏

  刊登時間︰2005-10-21 12:00 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 oiyan 的日誌)


娟娟 於 2005-10-21 09:23 PM 發表:
係呀,,我有時又覺得好快,但又有時覺得好慢.
係0既,其實都真係好快...咁就十月尾啦...諗起以前中五,,,又好似係好遠0既事咁.
宜家嘛...對於我黎講,,,其實都無咩野,,每日咪又係咁過....但係又始終無中五0個時咁開心,,>< 我11月1日又陸運會...唉...又無鬼聊咁樣...miss the day 我地跑班際..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ya,上堂個陣咪覺得d時間好慢,放學個陣咪覺得d時間好似好快咁囉haha
成日都會講:下,咁快又禮拜X喇,咁快既..
 
係囉,諗返起以前係景嶺個陣好似係好遙遠,隔左好耐咁,但有時又會覺得D事情好似唔係好耐之前發生咋啵=.= 勁矛盾..
 
以前對住既,可能係由F.1已經識既同學仔,就算係F.4-F.5個陣,成班都係對左成年幾..大家既關係始終都係會Close d!!而你而家間sch,入面大半班同學可能佢地本身係一早就已經識既,柴娃娃咁由F.5升上去,相對黎講同你地F.6入去讀既,關係點都會爭D既..不過都係老土d講句,時間耐左,等大家互相接受對方之後,就可能會可以好似以前5E咁,成班一齊玩到癲呢!!?係咪..
不過點都好啦,而家最緊要係俾心機捱埋佢!!就當係一個挑戰囉!!^v^
 
陸運會...我諗上年已經係我學生生涯入面最後一次既陸運會lu..
對呀對呀,上年一齊跑班際既情景,而家仲記得好清楚呀!!>3<
 
ps"唔覺唔覺竟然打左咁多字^^"ha
Posted at 2005-10-21 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]