今日訓到10點幾就起左身...之後12點鐘到就出門口搵個妹..
要帶個妹同佢d fd去藍田南體育館 = ="
諗住睇下佢地比賽咁囉..點不知...
發生左一件我打左咁耐波都未試過發生既野..
就係學界比賽果個排球場竟然俾人book左黎打羽毛球..
而且班球証都唔知 = =" 勁低能..結果要改期再打過..
後尾咪返返藍田囉...個妹同佢個fd返學校...
我咪自己一個人係藍田hea囉..諗住等埋媽咪放工一齊返屋企..
點知佢放5點...我冇理由自己一個人on99咁係藍田hea兩粒幾鐘架..
所以就取消左呢個計劃...係藍田兜左一陣就返新都買野..
係新都到睇下野咁啦...1,2,3期行勻哂先搵到岩心水既野= ="
買完野就返屋企啦...搭車個陣...發現唔見左樣幾重要既野..
即時灰哂...唉!!!陰公!!!個陣仲想搭返車返去新都搵添..
不過諗諗下知道冇可能搵得返架啦..所以就算數啦..唉!!~
返到屋企都差唔多6點喇,,確認唔見左既野真係冇係袋入面,,
冇係屋企到..即刻灰到爆哂粗口咁=""=
換完衫就訓係床到睇電視,,唔覺唔覺訓著左...
到左成飯個陣俾人嗌醒起身食飯路!!~食完之後又唔眼訓啦..
係到睇電視,,無啦啦發覺隻左手好痛...
之後發覺成條筋腫左 /_\" 右手又唔知幾時界損左喎= ="
都唔知咩事...再黑仔d呀笨!!!!!!!!!!!!
冇心情寫啦!!!!!!!shit!!!!!!!!!!!
|