尋晚阿yan上左我屋企整野...整到9點幾先走..
阿yan走個陣我就同佢一齊落去巴士站等車!!~等到有車黎我先走..
之後幫個妹買埋野就返屋企路..返到屋企個陣大概10點鐘到..
跟住就做中文問答路...做到11點幾先做完 = ="
鬼死咁眼訓...所以就拿拿臨沖涼,沖完之後就去覺覺豬路..
今朝訓到7點5先起身haha^^" 7點9先出門口...
架巴士又走左路..所以就搭小巴..7點54先上車..
不過好彩返到去d人都係岩岩落緊黎排隊..不過個陣落緊毛毛雨 *-*"
落緊雨都照樣早會...老丘話咁樣係訓練我地既意志喎..都痴筋的!!
好彩我個班係企係canteen到,,唔使俾雨淋haha
check完校服就返上班房路,,econ堂聽書..
中文堂做閱讀理解,,maths堂又做數..eng堂又做ws..
art堂就繼續畫返上次幅畫...個火龍果畫到都ok啦haha
畫完就出左去睇佢地打4人排球..睇完就入返art room執野..
執完野我自己就上返6樓先..因為要溫commerce..
到左commerce就測MC啦..施sir俾成個鐘頭我地做份卷..
我做完就即刻伏低訓覺啦...訓到隻手鬼死咁痺 >^<"'
之後收卷..施sir嗌我地將剩低既時間自己溫書...
但幾乎都冇人溫既..仲周圍走黎走去同人傾計咁..哈哈!!
我就係到幫人寫紀念冊...寫完都差唔多放學路...
放學個陣茜萍已經將d卷改好哂啦...
份卷有50題MC..1分1題,,我岩左44題呀!!!~!haha
我同阿海都係最高分..開心呀!!哈哈..
返到屋企食埋野就開始整朱古力蛋糕啦!!~
今次整到超成功呀!!~焗到岩岩好!!!媽咪都話好味呀!!
見到焗到個蛋糕咁成功!!~超有滿足感呀HAHA..
今日應承左嘉瑜禮拜一焗俾佢食!!~一定唔會失禮人啦!!哈哈...
|