oiyan
暱稱: oiyan
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
13/2
...
新的日記...
sad...
打邊爐...
文章分類
全部 (380)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 380
留言總數: 63
今日人氣: 3
累積人氣: 6227
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 1 月 21 日  星期五 晴天
 好大滿足感呀!!!

尋晚阿yan上左我屋企整野...整到9點幾先走..

阿yan走個陣我就同佢一齊落去巴士站等車!!~等到有車黎我先走..

之後幫個妹買埋野就返屋企路..返到屋企個陣大概10點鐘到..

跟住就做中文問答路...做到11點幾先做完 = ="

鬼死咁眼訓...所以就拿拿臨沖涼,沖完之後就去覺覺豬路..

今朝訓到7點5先起身haha^^" 7點9先出門口...

架巴士又走左路..所以就搭小巴..7點54先上車..

不過好彩返到去d人都係岩岩落緊黎排隊..不過個陣落緊毛毛雨 *-*"

落緊雨都照樣早會...老丘話咁樣係訓練我地既意志喎..都痴筋的!!

好彩我個班係企係canteen到,,唔使俾雨淋haha

check完校服就返上班房路,,econ堂聽書..

中文堂做閱讀理解,,maths堂又做數..eng堂又做ws..

art堂就繼續畫返上次幅畫...個火龍果畫到都ok啦haha

畫完就出左去睇佢地打4人排球..睇完就入返art room執野..

執完野我自己就上返6樓先..因為要溫commerce..

到左commerce就測MC啦..施sir俾成個鐘頭我地做份卷..

我做完就即刻伏低訓覺啦...訓到隻手鬼死咁痺 >^<"'

之後收卷..施sir嗌我地將剩低既時間自己溫書...

但幾乎都冇人溫既..仲周圍走黎走去同人傾計咁..哈哈!!

我就係到幫人寫紀念冊...寫完都差唔多放學路...

放學個陣茜萍已經將d卷改好哂啦...

份卷有50題MC..1分1題,,我岩左44題呀!!!~!haha

我同阿海都係最高分..開心呀!!哈哈..

返到屋企食埋野就開始整朱古力蛋糕啦!!~

今次整到超成功呀!!~焗到岩岩好!!!媽咪都話好味呀!!

見到焗到個蛋糕咁成功!!~超有滿足感呀HAHA..

今日應承左嘉瑜禮拜一焗俾佢食!!~一定唔會失禮人啦!!哈哈...

  刊登時間︰2005-04-28 05:50 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 oiyan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]