| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2004 年 12 月 11 日 星期六 |
 | |
屋企有好好好好多人呀.. |
今日訓到9點幾10點就起身啦..10點幾就幫媽媽交租...
交完之後就返家啦...之後就睇電視...玩電腦..=.="
到左2點幾先食野...食左半碗杯麵only..

後尾3點幾...叔叔佢地上黎啦...好鬼多人呢...
有叔叔,姑姐,姑丈x2,姑媽,表哥... 屋企得我一個人咋/_\"
所以就唯有由我黎招呼佢地啦.....
我開門個陣勁好笑囉..表哥一見到我就話我大個左同埋靚左ha
好似都係冇見幾個月姐嘛...就變靚左??..都唔知係咪氹我既..
叔叔買左鬥魚Ⅰ&Ⅱ 俾我呀!!!~超開心的..hahaha
之後我就睇啦..睇鬥魚Ⅱ.. 而家都係睇左3集到咋...有排睇!!~
夜晚就落酒樓吃飯啦...食到好鬼飽呀!!!~
食完就同媽媽去買野...買完之後返屋企啦!!~
用開心大發現個方法黎織頸巾...哈哈哈!!!!~
而家已經織好1/4 條啦!!~hohohhoho...
都好似冇野寫啦...今日寫呢到啦!!
|
刊登時間︰2005-04-28 06:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|