晏就本應話訓既....不過都係冇訓到... 一路都係到忙...忙住傾計...忙住整野...最忙既...就係個腦... 事關一路係咁反反覆覆諗個問題...很苦惱..><" 我真的不知道我的腦袋想的是什麼...很煩..很煩...很煩... 心情可以大起大落....真係遲早發癲呀=.=" 我是一個複雜的人,卻努力讓自己看來很簡單。 我一路都放唔低既野....究竟係乜野*0*??? help...