尋晚溫書溫到點幾鐘先訓....勁眼訓呀*﹏*” 所以係朝唔願起身....訓到7點搭1到先起身..... 又洗頭呀....整呢樣整個樣...搭8先出門口.... 不過好彩落到去等左1個字到就有車路!∼呵呵 今日份accounts...4題數2粒鐘之內要做完∼_∼” 不過好彩呢兩日都有溫....所以都有少少識做咁啦.... 考到10點半就放人路!同嘉瑜,方方,阿貞,阿臭同mandy去左茶餐廳食野.. 食完野之後又返返學校...等考oral.... 等左勁耐囉....要到1點2先有得入waiting room.... 係學校等緊個段時間就同阿龍阿臭係canteen傾計... 跟住又入左去睇econ幾多分...好低分呀唉....仲知唔睇好過=.=" 邊有可能得個21分~唉!!不過都冇得怨啦...自己又唔係擺好多心機落去溫.. 不過真係好驚會留班呀....><”唔要留班呀!!! 今日考oral我就係同阿皓~曜仔同古志創一組....好彩個個都識架姐haha 不過role paly個到我拎唔高分...好緊張呀...寫野個陣係咁手震^^" 但discutions個到我諗應該會合格既..因為阿皓同曜仔講左好少野....^ ^" 考完之後就同左阿yan曜仔落新都路hahaha!~ 曜仔去剪頭髮...我同阿yan就周圍行... 又同阿yan傾下計....之後又^^"haha.. 不過我3點幾就返屋企路!而家都差唔多4點喇∼哈哈! 好眼訓呀z.z”一間要去昏迷下至得∼ 快d到禮拜5啦!哈哈哈∼期待中.....hahaha ≠``想〃簡〃簡〃單〃單≧愛*°..