琴晚點幾訓左路.....訓到今朝11點幾... 跟住就開始無聊路...睇報紙..玩電腦...睇電視...=0=” 後尾悶得滯又去左訓覺...訓到5點幾.... 幾乎訓左成日呀....大昏迷...o(>< ;)oo 不過起左身之後又係無聊...悶到嘔=.=”shit!!!!!~ 寫完日記又唔知有咩可以做路....救命... 對現在的生活....實在厭倦....my god!!!!!!