琴晚差唔多點幾2點先訓呀*0*”好耐都冇咁夜訓啦!哈哈 係咁同嘉瑜阿濤傾計....唔覺唔覺就咁夜路...勁眼訓z.z” 留埋個言俾阿yan就熄電腦路*哈哈∼ 之後又傾左陣電話∼呵呵.....之後就去左昏迷喇kakaka 不過今日11點幾就起左身喇!到左12點就落去買野食路∼ 跟住成日就係到無聊!><”睇下電視玩下電腦咁∼ 夜晚就落左大家樂食飯,好飽呀...肥死路...o(> <;)oo 好似冇咩野寫路...今日就到此為止啦....kaka```.. 每個人都有不同的夢想,就因為那不同,見證了每個人獨立的存在。