琴晚溫中文溫到12點零....但係都係溫左個3課到咋....><” 之後眼訓得滯...頂唔順呀...所以就去左訓覺路... 諗住今朝5點起身溫書啦...不過都係起唔到身=0=” 返到學校就係咁溫溫溫....臨急抱佛腳.....hahaha 考中文語文運用同作文先....作文我作左成800字有多呀*0*” 之後篇語文運用都ok啦,唔算難既.... 4仔同梁淑華有幾題既答案都係同我一樣既....哈哈 要岩就一齊岩...要錯就一齊錯.....不過最好就岩啦kaka 之後隔左半個鐘就考問答同閱讀理解路..... 剩係問答都成70幾分=0=”傻的..... 不過每條都寫到d野既.....但係就好簡短咁...><” 個兩篇閱讀理解都唔算太難既....今次終於都夠時間做哂成份卷....^^" 但愈做就愈攰囉隻手....冇哂力咁滯....好可憐喔.... 今日都唔知寫左幾多隻字呀haha..攰死”... 考完試返到樓下諗住去買飯盒個陣又見到斌仔..佢已經換好哂衫出街啦 返到屋企之後又係到無聊喇....玩電腦...睇報紙...etc... 之後同嘉瑜傾左一陣電話.....haha..因住俾d海水沖走呀! 返到屋企唔好變左條黑嗎嗎既臭魚呀wahahaha^^c.. 夜晚同人傾傾下icq個陣老豆叫我拎條鎖匙俾佢=0=”無奈.... 換完衫拿拿聲飛的去藍田.俾左條鎖匙老豆之後就搭返巴士去商場個到.. 本應諗住買壽司食架....不過佢唔知執左笠定冇開... 之後無無聊聊咁係商場到兜左個圈.....跟住就走人路... 係到等小巴...等左好耐都未有車...悶鬼死我∼_∼ 個到又勁嘈喎....咁同人傾電話又會勁嘈咁....所以就冇傾到路...><” 悶到我死死下咁....好彩有部mp3陪我咋... 返到屋企9點鐘路!趕得切睇9點半個套野!haha