琴晚溫書溫溫下訓著左呀><”1點幾個陣醒左...... 諗住教鬧鐘今朝4點半起身溫書啦..點知...都係起唔到身架wuwu.. 不過好彩我溫書由後面溫起....佢今日份卷都係多數出最尾個兩課.... 我寫左成一板半紙呀.....唔知會有幾好多呢...寫咁多得少少分... 我就真係死俾佢睇呀...hahaha^^" 買完長問答就未mc路.....勁快就做完啦.... 我做到11點到就做哂...仲有成5個字-0-”所以就係到訓覺...haha 個時差唔多成大半班都訓哂覺咁...hahaha!!!~搞笑.... 考完試之後我就同嘉瑜落左厚德食野路..... 食左d炒烏東∼壽司..仲買左盒藍莓cheese cake返屋企...好味道呀>3< 不過個杯珍珠奶茶勁勁勁勁勁勁難飲....d珍珠都好難食=.=” 跟住同嘉瑜係吉之島兜左個圈咁......都冇野行既.... 所以就同嘉瑜去等車路.....等左好耐先有車黎.... 個太陽又好太陽喎haha...熱到死...中暑呀...哈哈^^"~ 嘉瑜要返返學校考oral#∼加油喔haha! 返到屋企點幾鐘到啦!又係到無聊喇!睇電視....玩電腦....kakaka... 聽日考中文路.....自己最好個科...一定要加油呀/... 要考好d,拉返高少少d平均分哎.....唔要留班....><” P.S 阿貞阿海生日快樂呀#hahahaha∼ 中文課<<漢字的結構>>好鬼煩呀=0=”溫到頭都大埋.... 又象形....象意...形聲..etc...好煩煩煩煩煩煩呀><” 岩岩摷返哂d筆記出黎.....唔見左個張<<新詩三首>>無啦啦彈返出黎.... 但之後又唔見左張<<出師表>> o(><);oo help me*∼