琴晚溫書溫到11點幾走左去做豬路.....但係未溫哂d書架><” 但係無奈我實在太太太太太眼訓喇..所以就去左去訓...哈哈哈^^"~ 今朝有人打黎叫我起身呀....hahaha... 有人打黎叫我起身既感覺....真係好呀^^... 日日都可以係咁就好路...唔知呢種關係可以維持幾耐呢.... 如果可以好耐好耐既話...咁就好路...hahaha^^ 琴日馬焯個d又係咁打黎話今日去食韓燒..好煩呀><”係咁叫我地去... 但我地3個都唔想去hhhahahah^^"!~所以今日係冇去到架...哈哈!!!~ 不過佢地今日係學校都係咁叫我地去....煩到死唷!!!!!!!!!~ 今日econ份長題目應該好低分呀∼_∼”都唔夠時間做既...wuwuwu... 份mc都識識地既....不過1分1題=0=” 考完就走人路!差唔多出學校個陣....架296m岩岩開走左.... 激死嘉瑜呀...hhahaha^^"...所以我後尾就同佢去左康盛兜左一陣... 再陪佢出去等車路....個太陽真係好太陽呀...勁曬...>0<” 等左唔知幾耐先有車....熱到我同嘉瑜死死下...哈哈~ 嘉瑜架296m到左個陣我都有車路!岩岩好!kaka!∼ 12點幾我就返到屋企路!到目前為止今日都過得唔錯呀!haha 返到屋企自己食左盒肉醬意粉....食左勁耐先食得哂.....飽死... 不過佢d芝士好好味呀.....yummy yummy...kakak^^c 而家開始眼訓喇...不過我想睇紅心呀....hahah...電視怪誕..*0*???? ‵* never give up ≧'°.