好熱呀好熱呀....熱到個人藕下藕下咁=.=” 又冇咩心雞溫豬咁啵.....唔得咁架唔得咁架.... 仲有成個禮拜試要考架....要繼續努力呀..... 讀商科如果econ,commerce,accounts都炒哂既話實笑大人把口架><”唉... 唔使好高分架....合格就得架喇....要求低=.=” 哎呀....快d努力溫豬呀....遠離電腦....遠離電腦...hahaha 頭先差鬼d餓死我呀....爸爸媽媽落去飲茶啵...我又唔想落... 咁起身個陣食左隻稯...咁咪話等佢地飲完茶返黎幫我買個麥記食下咁啦... 點知呢...係屋企電視又睇埋...電腦又玩埋....涼都沖埋...連書都溫左陣... 佢地都仲未返黎啵>﹏<”餓到我呢....... 所以最尾決定去整腸仔食....岩岩好整完出黎食緊個陣.... 佢地終於返黎囉=.=”吹脹......勁無奈咁呀我.... 搞到後尾又食唔哂d野.....一係就餓死一係就飽死.....痴線的!!!!!~ 只想做個簡單的人.°。