今朝係巴士撞到魚魚同yipkayan..所以就一齊搭車返學lu^^
今日連續上左3堂高sir堂...唔使隔個lunch...so good,,不過上佢堂簡直係折磨...又要對住佢個d一d都唔好笑既笑話,真係好想死,,但佢好似好enjoy自己d"笑話".. =.=" My God..
放左學我同Jessic去左睇<<摯愛>> 郭品超..真係勁靚仔呀>3<""ha 不過套戲似乎冇我想像中咁好睇...期望愈大失望愈大/___\"" 有d情節真係有d奇怪...做緊手術隻眼可以猛大的嗎??已經麻醉左架喎!! 仲有,,如果個人即刻送郭品超入院..佢係唔會死架喎!!佢點解唔送佢入院!?~ 以為自己會睇到喊,,點不知冇喎,,哈哈...
睇完戲就返屋企路,,阿媽叫我帶個妹去睇醫生..咁我咪即刻走人囉,,點不知返到屋企,個妹未返到黎,,返左黎之後又話唔去睇=.=" 早知我就同Jessic行左陣街街先啦!!哼..返到屋企同 娟,jessic,samuel,kenny 佢地icq..傾傾下唔覺唔覺而家都8點路..玩多陣要去溫書先得lu !!
我今日唔單止喉嚨痛,,仲係咁流鼻水,,一定係尋晚個冷氣開得太大>^<" 病左都要做阿4..掃地,拖地,執檯,洗衫etc..我係一個病人黎架呢...wuwuwu...





