今日好犀利,早左......一兩個字返到學校咁大把..haha
然之後就好努力地溫d生字...不過點解背唔入腦既!!??
默個陣連尋晚溫個d都撈亂哂,,早知尋晚傾完電話沖埋涼就即刻訓覺算啦 =.="
Beverage個陣又係教調酒囉...之後就去左空地到練d"絕技"
我兩次都失敗左XD"" 哈哈哈...晏就個陣10個人去左藍田食lunch..
有jessica,jessic,josephine,kiko,kelly,derek,samuel,kevin同埋kenny..
lunch完左上埋個兩堂就放lu..但係堂tourism好難頂...
教書教到摧眠咁款,,搞到我真係好想訓覺=.="
不過最好笑就係上上下堂榴槤打黎,,我仲同佢傾左陣添haha..
返到屋企受唔住睡魔既誘惑...去左訓覺...
訓到7點零鐘,,起身個陣超頭痛..陰公/_____\""
而家喉嚨冇咁痛,但係仲係咁流鼻水,係咁包雲吞...好辛苦呀!!!
我要身體健康呢..................