oiyan
暱稱: oiyan
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
13/2
...
新的日記...
sad...
打邊爐...
文章分類
全部 (380)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 380
留言總數: 63
今日人氣: 1
累積人氣: 6369
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 17 日  星期六 雨天
 /____\"

今日本應約左班同學出去BBQ既,,點不知無啦啦落大雨,又勁大風..

所以就取消左lu /_____\" 但係夜晚個陣冇落雨囉=.="'" 激死人..

結果成日都留左係屋企hea..同人傾下計,,睇下電視..

夜晚個陣睇睇下電視仲訓著左添=0=""""一覺訓到大天光...

我發覺好多次第二朝唔使返學前個晚我都會特別早訓架!!!

但平時要返學個陣就好夜先訓=.=" 反常的我呢XD""

流過淚才能慢慢成長
有傷心才會懂得有心歡

  刊登時間︰2005-09-18 02:34 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 oiyan 的日誌)


禎 於 2005-09-18 04:18 PM 發表:
好呀,,,一於咁話!!!
 
haha,,係喎~~無啦啦讀左女校~好唔慣~
果到都有男仔讀既,,,但讀唔同野囉!!!
 
ic,,,雪雪讀會計,,,估唔到喎!!^^""
咁你呢,,酒店呀??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hahaha,,全女班...咁就可以專心讀書呢  哈哈..
哦...姐係你讀個間學校唔剩只係讀你個科既!?
 
ha~我都係佢話俾我知我先知既...可能佢鍾意會計呢科呢..
e...你幾時變到咁聰明架..一估就估中左啵haha~~
 
中秋去左邊樹玩呢你!??? 中秋節快樂呀^3^
Posted at 2005-09-18 11:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]