| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 17 日 星期六 |
 | |
/____\" |
今日本應約左班同學出去BBQ既,,點不知無啦啦落大雨,又勁大風..
所以就取消左lu /_____\" 但係夜晚個陣冇落雨囉=.="'" 激死人..
結果成日都留左係屋企hea..同人傾下計,,睇下電視..
夜晚個陣睇睇下電視仲訓著左添=0=""""一覺訓到大天光...
我發覺好多次第二朝唔使返學前個晚我都會特別早訓架!!!
但平時要返學個陣就好夜先訓=.=" 反常的我呢XD""
流過淚才能慢慢成長
有傷心才會懂得有心歡
|
刊登時間︰2005-09-18 02:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
禎 於 2005-09-18 04:18 PM 發表:
好呀,,,一於咁話!!!
haha,,係喎~~無啦啦讀左女校~好唔慣~
果到都有男仔讀既,,,但讀唔同野囉!!!
ic,,,雪雪讀會計,,,估唔到喎!!^^""
咁你呢,,酒店呀??
|
網主回覆
hahaha,,全女班...咁就可以專心讀書呢
哈哈..
哦...姐係你讀個間學校唔剩只係讀你個科既!?
ha~我都係佢話俾我知我先知既...可能佢鍾意會計呢科呢..
e...你幾時變到咁聰明架..一估就估中左啵haha~~
中秋去左邊樹玩呢你!??? 中秋節快樂呀^3^ Posted at 2005-09-18 11:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|