oiyan
暱稱: oiyan
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
13/2
...
新的日記...
sad...
打邊爐...
文章分類
全部 (380)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 380
留言總數: 63
今日人氣: 18
累積人氣: 6386
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 18 日  星期日 陰天
 中秋節...快樂??!!

今日心情非常之差呢...我都唔知點解會咁..

成日都係到發自己脾氣,,=.=" 痴線的...

夜晚個陣又冇胃口,,剩係食左幾啖飯就算lu...

之後拎左d畫紙畫筆出黎畫畫...好耐冇畫過...退步左...

但畫完之後心情變好左喎*0* 多麼的神奇...

跟住就開左icq,,同嘉冠 & Kenny Wong傾計...

就咁又一日lu....

發覺自己仍然未夠努力,,想以後的生活過得好,,而家就必須付出100倍的努力!!!

話過唔會再俾自己有後悔既機會呢!!!!!!!!!加油吧..ho oi yan...

 

  刊登時間︰2005-09-19 12:18 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 oiyan 的日誌)


禎 於 2005-09-19 09:14 PM 發表:
haha~maybe啦!!!
係呀!!冇錯
 
haha~可能係啦!!俾sze sir知道一定開心死佢!!
我一向都聰明架啦,,,你宜家先知咩?!!wakakakaka
我都想讀酒店,,,,^^
 
中秋係屋企過,,,你呢,,去左邊到玩??!
 
中秋節快樂呀!!!雖然遲左一日!!你唔會介意架可??
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈哈,係啦...我已經想象到施sir個果樣係點呢hahaha~
係呀!!我而家先知你原來有咁聰明既!!wahahaha~
你想讀酒店,咁點解你唔搵酒店黎讀呀!??
不過我覺得你讀個果都好似幾好啵!!
 
我都係屋企過呀!!~係咁玩電腦傾電話!!ha~
完全一d節日氣氛都冇呢..^^"
 
點會介意呢..傻婆haha
 
Posted at 2005-09-19 11:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蟹仔 於 2005-09-19 05:25 PM 發表:
你畫得咁好!我下次將我 Cost control本書俾你幫我畫下個封面啦!哈哈
我有幾本等緊你畫呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩..你咁睇得起我呢...
一間我係你本書到畫到花哩花碌,,亂咁畫..畫完你唔鍾意..容乜易殺死我呢!!haha~
 
Posted at 2005-09-19 11:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



嘉冠~~ 於 2005-09-19 03:13 PM 發表:
wa..你畫畫幾靚喎..隻蝴蝶幾靚呀...仲有棵樹...讀art真係art.....
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我畫畫已經退步左好多好多lu /___\""
都係以前畫個d畫靚d....
Posted at 2005-09-19 03:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]