| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 19 日 星期一 |
 | |
lose energy.. |
今日訓到1點幾先起身呢,,之後就係到hea..
好無聊呢!!!到左唔知幾多點鐘又走左去訓覺=0="
訓到7點零鐘起身lu,,之後就食飯,睇電視,傾電話etc...
今日成個人都提唔起精神咁,唔知發咩癲..
我知道我自己會考成績好差,,我唔需要你成日提醒我!!!
我唔鍾意聽埋d有骨既說話,,亦都唔會俾你睇死...哼
|
刊登時間︰2005-09-20 12:05 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
禎 於 2005-09-20 01:11 PM 發表:
我都唔明點解咁鐘意拎會考成績黎講=口=~都唔知有咩好講
邊個睇死你咁衰呀??!!
haha~~我都唔知呀~係唔知邊本野睇到~咁就去啦~
我去到先知有好多野讀~但我老豆幫我問左~即日in埋
收埋我~so...
個名好聽囉行政秘書~琴日買左書~成本英文~好多字~好想死
但shorthand就好攪笑囉~
我都係,,,,好無聊呀過得!!
|
網主回覆
係喎,都過左咁耐啦,我都已經刻意令自己淡忘呢件事,但佢地仲要摷返出黎講...
我Dad囉...成日單單打打咁...勁克人憎...
哦icic...俾心機呢..你都就黎要返學lu..好好地享受埋呢個禮拜啦haha^^
我都係呢,,我學個d野大部分都係英文,,好多新既字..連法文都有添=0="
係!??例如呢,點搞笑法呀!??講d例子黎聽下haha~
唔知係咪因為個人大左,,冇左個種興致!!=.=" Posted at 2005-09-20 07:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|