oiyan
暱稱: oiyan
性別: 女
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
13/2
...
新的日記...
sad...
打邊爐...
文章分類
全部 (380)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 380
留言總數: 63
今日人氣: 16
累積人氣: 6368
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 19 日  星期一 晴天
 lose energy..

今日訓到1點幾先起身呢,,之後就係到hea..

好無聊呢!!!到左唔知幾多點鐘又走左去訓覺=0="

訓到7點零鐘起身lu,,之後就食飯,睇電視,傾電話etc...

今日成個人都提唔起精神咁,唔知發咩癲..

我知道我自己會考成績好差,,我唔需要你成日提醒我!!!

我唔鍾意聽埋d有骨既說話,,亦都唔會俾你睇死...哼

  刊登時間︰2005-09-20 12:05 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 oiyan 的日誌)


禎 於 2005-09-20 01:11 PM 發表:
我都唔明點解咁鐘意拎會考成績黎講=口=~都唔知有咩好講
邊個睇死你咁衰呀??!!
 
haha~~我都唔知呀~係唔知邊本野睇到~咁就去啦~
我去到先知有好多野讀~但我老豆幫我問左~即日in埋
收埋我~so...
 
個名好聽囉行政秘書~琴日買左書~成本英文~好多字~好想死
但shorthand就好攪笑囉~
 
我都係,,,,好無聊呀過得!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係喎,都過左咁耐啦,我都已經刻意令自己淡忘呢件事,但佢地仲要摷返出黎講...
我Dad囉...成日單單打打咁...勁克人憎...
 
哦icic...俾心機呢..你都就黎要返學lu..好好地享受埋呢個禮拜啦haha^^
 
我都係呢,,我學個d野大部分都係英文,,好多新既字..連法文都有添=0="
係!??例如呢,點搞笑法呀!??講d例子黎聽下haha~
 
唔知係咪因為個人大左,,冇左個種興致!!=.="
Posted at 2005-09-20 07:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]