今日d時間過得好快,,因為有3堂用左黎係禮堂到自我介紹!!~個禮堂...蚊之咁細=0="
小息個陣成班女同學去哂廁所化妝,,因為會有分加的^v^ha
等緊上台既時候好緊張,,但反而上到台講過陣就冇咁驚!!!?*0*
介紹完自己之後就要捧住d杯繞場一周,,哈哈哈...
lunch就同佢地去左7-11篤魚蛋...
放左就同yuyu去左藍田,,不過買唔到yuyu要買既野呢..
之後就返屋企lu...又昏迷左,,訓到7點幾先起身,,訓覺既時候係最幸福的!!^3^
不過我訓覺個陣唔記得除con,,結果訓醒之後隻眼勁乾=.="陰公..
夜晚個陣又係到hea =0="' 咁又一日lu..
我地班既李同學真係愈睇愈似阿Rain!!!李英宰,,你快d返返去韓國啦haha XD""
PS"我要努力實行我既儲錢大計!!!!!
我心愛的東西,,你地要等我呀,我會好快帶哂你地返屋企!!>3< haha
|