oiyan
暱稱: oiyan
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
13/2
...
新的日記...
sad...
打邊爐...
文章分類
全部 (380)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 380
留言總數: 63
今日人氣: 14
累積人氣: 6382
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 29 日  星期四 晴天
 俾心機..

今朝已經早左出門口喇,落到去巴士站,,睇住架車走左=.=" 不過好彩隔左陣就有車,唔使遲..但返到學校d時間都係好"文"水,,岩岩打冷鐘,,聽日要早多幾分鐘出門口至得!!!!

H.management聽書,,普通話大部份時間都係發下夢,傾下計,玩下,,3堂Restaurant聽下書,間唔中玩下咁囉,,我真係非常之佩服高sir,,上左12堂,,2板notes都教唔哂!!=.= 痴線架!! 仲有yuyu,,上上下堂竟然將d塗改液畫左落我塊面到=9=" 又拎住d筆畫落我隻手到!!所以我就同佢開戰喇XD" 我地又好無聊咁玩鬥快喊!!次次都輸俾佢既>^<" 唔通我以前喊得太多,,流乾哂d眼淚,,所以而家已經唔識喊*0*!??  

1點2放學,,同Jessic,Jessic男朋友,Mr.Ko同埋Leo去左citysuper食野,,食完野佢地抄返tourism d解釋,,之後就一齊溫左陣書,,跟住Jessic&佢bf去行街街拍拖,,Leo返屋企,我就同Mr.Ko係apm到hea下,,行行下見到班同學仔,,佢地用d好有意思既眼神望住我地=.="睇怕佢地誤會左lu,,同Kenny.K傾左陣計,,之後我同Mr.Ko陪佢行去巴士站,,跟住又行返返去citysuper到坐,,傾下計咁啦,其中有有兩件事印象深刻:1.坐我對面檯既一個女仔著住裙棟高哂隻腳黎坐,,好肉酸.. 第二件事就係有對男女坐我地後面張檯,,完全當人透明的,,痴纏得非常恐怖=.="真係眼冤!! 同Mr.Ko係apm到hea到5點幾,,我就搭車返屋企lu,,但佢仲要等佢既親戚黎同佢食飯haha...

返到屋企,,阿媽炸左隻雞脾俾我食,,好好味呀!!^3^ha 跟住就上下網,,睇下電視!!好喇,,一間食完飯沖埋涼就要去溫書lu..聽日有兩科要測 /___\" 努力...

PS" apm已經行到好悶=.="

  刊登時間︰2005-09-29 07:56 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 oiyan 的日誌)


ko......ko 於 2005-09-30 11:35 PM 發表:
唔該唔好叫我Mr.Ko呀~~~Miss Ho!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hahaha!! Mr.Ko不知幾咁好聽呀!! ^v^v
咁你想我點樣嗌你呀!?? Mr.Ko =0=
Posted at 2005-10-01 12:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]