今朝頭個兩堂catering冇乜點聽到書,反正阿sir都係照書讀,遲d自己睇返都得,,d時間用左黎溫beverage,,但唔知點解我背極都入唔到腦/___\" 到左beverage堂,,估唔到佢係默個d野囉*0* 我諗我岩得好少,,唯有下堂再默多次啦..
lunch 10個人去左茶餐廳到食野,,食完野返返班房溫tourism,,溫書溫到我個人好炆,好眼訓=.=" 不過好彩份卷我都識識地,,我諗我至少都應該會合格既...
放左學陪jessic印埋張note,我就同yuyu返左新都,,睇野,,食野..杯香芋珍珠飲到我好滯=.=" 5點幾就返翠林lu,上左yuyu到拎漫畫睇!!haha 返到屋企玩左陣電腦之後就開始做catering份功課..又係d死人菌...做左4個都已經搞到我痴哂線咁款=9=" 一路對住d死人菌對到10點鐘,,真係人都癲!!! 不過聽日一定要做好哂佢先得..menu study又要溫喎,,要嗱嗱臨搞掂哂d野,,免得愈積愈積多=.="
PS" 終於都有7-11隻米奇喇!!haha..勁開心呀!! 多謝哂^^
|