oiyan
暱稱: oiyan
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
13/2
...
新的日記...
sad...
打邊爐...
文章分類
全部 (380)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 380
留言總數: 63
今日人氣: 51
累積人氣: 6419
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 6 日  星期四 晴天
 唔錯的一日...

今日上左3堂之後就去禮堂到見下校長既盧山真面目,,順便開埋呢個酒店系既開學禮=.=" 但聽講開左學都有成一個月喇可!? 呢個完全唔似係一個開學禮!! 好多人都係到嗌,而介紹到我地班主任Mr.Yeun個陣,我地班就嗌Diploma..勁好笑囉!! 不過最特別莫過於校長唱校歌個Part,佢唱之前講左句:請留意歌詞!!我地幾個聽到個陣笑到死呀!!因為呢句野kevin係佢唱之前講過,話睇下佢會唔會講,點不知校長真係有講喎!!佢連續咁唱左兩次!!唱得出奇地好聽喎!!*0*完全好似一個演唱會咁...

12點半就放學啦,連本身要上既堂都唔使上!!勁正..後尾7個人去左食吉野家(Jessic,kevin,冠冠,小恩恩,Leo,Dicky)食完野之後係apm到hea左陣,跟住就去睇戲路!!睇<<童夢奇緣>>,幾好睇呀!!臨尾個陣睇到我滴左幾滴眼淚,勁樣衰,kevin之後係到笑我囉!!><"真係丫..激死我!! 睇完之後就返屋企路...

返到屋企上左陣網,之後就做menu study既功課!!做哂路^^so good!!不過未溫catering=.="夜晚個陣同我親愛的阿yan傾電話>333< 好耐冇見喇衰婆,我好掛住你呀!!!

好啦,今日寫到呢到啦!!沖完涼要溫書路!! 努力..

  刊登時間︰2005-10-06 10:22 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 oiyan 的日誌)


ko...ko 於 2005-10-07 11:50 PM 發表:
我都唔想嫁~~
不過真係幾好笑ma!!!
見到你又喊又笑個樣^.^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

>^< 激死我啦...
又喊又笑,,成個白痴咁款=.="
下次唔同你去睇呢d令人喊既戲啦...唔係一間俾你笑到我面黃呀wuwu..
Posted at 2005-10-08 12:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]