今日上左3堂之後就去禮堂到見下校長既盧山真面目,,順便開埋呢個酒店系既開學禮=.=" 但聽講開左學都有成一個月喇可!? 呢個完全唔似係一個開學禮!! 好多人都係到嗌,而介紹到我地班主任Mr.Yeun個陣,我地班就嗌Diploma..勁好笑囉!! 不過最特別莫過於校長唱校歌個Part,佢唱之前講左句:請留意歌詞!!我地幾個聽到個陣笑到死呀!!因為呢句野kevin係佢唱之前講過,話睇下佢會唔會講,點不知校長真係有講喎!!佢連續咁唱左兩次!!唱得出奇地好聽喎!!*0*完全好似一個演唱會咁...
12點半就放學啦,連本身要上既堂都唔使上!!勁正..後尾7個人去左食吉野家(Jessic,kevin,冠冠,小恩恩,Leo,Dicky)食完野之後係apm到hea左陣,跟住就去睇戲路!!睇<<童夢奇緣>>,幾好睇呀!!臨尾個陣睇到我滴左幾滴眼淚,勁樣衰,kevin之後係到笑我囉!!><"真係丫..激死我!! 睇完之後就返屋企路...
返到屋企上左陣網,之後就做menu study既功課!!做哂路^^so good!!不過未溫catering=.="夜晚個陣同我親愛的阿yan傾電話>333< 好耐冇見喇衰婆,我好掛住你呀!!!
好啦,今日寫到呢到啦!!沖完涼要溫書路!! 努力..
|