oiyan
暱稱: oiyan
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
13/2
...
新的日記...
sad...
打邊爐...
文章分類
全部 (380)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 380
留言總數: 63
今日人氣: 16
累積人氣: 6216
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 7 日  星期五 晴天
 so crazy... XD"

頭一堂上catering,第二堂用黎默書,唔識..因為尋晚溫溫下訓著左=.="

兩堂beverage都係教調酒...係咁係到傾計,玩...

Eng堂就做左d exercise...

lunch同yuyu,jessic,josephine,阿琴,嘉冠,kevin,小恩恩,dicky去左茶餐廳食野...

食完就返學校hea...josephine今日癲左,簡直語不驚人誓不休咁款..笑到我眼水都標埋出黎..

lunch之後堂social skill唔使上...因為Miss Lee唔舒服...

上埋堂tourism就放學lu...tourism派返上次份卷..53滿分,我有44分!!haha^v^

放左學我落左新都買野,行行下撞到阿田...

所以呢,兩個人一齊係新都到周圍行,之後仲去左玩具反斗城到玩..哈哈!!

4點零鐘返到屋企,玩左陣電腦就去訓覺..超眼訓的zzz..

訓到7點鐘到俾個妹同阿媽嘈醒左=.=" 點解個妹既性格同脾氣完全同我相反的!?

PS" 喉嚨大哥,拜託你快d同我好返呀..我唔要再咳呀!!!我禮拜一仲要去BBQ架!!哼..

      百幾塊扒,6磅紅腸,6磅墨魚丸,40幾隻雞翼etc ~"~  痴線的...但好好笑囉=.=

  刊登時間︰2005-10-07 11:36 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 oiyan 的日誌)


禎 於 2005-10-08 07:57 PM 發表:
因為想張証書好睇d囉!!
 
yeah!!!但咁樣記唔會仲難d咩???
55~~唔可以衰架喇!!
 
haha~~
 
冇牙,,,好得7788咁啦我估!!
你呢,,,take care~~~早d訓啦!!
 
邊隻眼藥水好
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦icicic..咁今年係咪都係5月就開始考啦!?
 
我都覺得咁樣記仲難囉=.="
不過就可以分得出係點樣串囉個名..唔會搞亂..
 
好得7788就好lu...我而家仲有咳囉...但都叫做好返好多架啦=0="
 
um,,我都唔知呀!!因為我以前都冇用過既^^"ha~剩係知滴左隻眼會舒服d..
你去d眼鏡鋪,問入面d人..就會有架啦..有d眼藥水專門係for帶左con既眼滴架!!
Posted at 2005-10-09 11:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ko...ko 於 2005-10-08 01:47 AM 發表:
如果你星期一都仲未好返既話~~
咁你就真係唔駛旨意有得燒野食呀!!>.<
你到時去到食三文治啦!!!哈哈^.^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

wuwuwu...好可憐呀!!!
如果去到係食三文治既話,,我去黎做咩喎/_______\"
唔得,,我一定一定要快d好返...哼!!!
Posted at 2005-10-08 02:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]